За словами організаторів вечора, програму побудовано за принципом «нон-стоп». Це концерт у концерті. Раймонд Паулс згадає минуле й акомпануватиме на роялі всім співакам. Спочатку прозвучить ретро-блок — шлягери минулих років: «Миллион алых роз», «Старинные часы», «Маэстро», «Светофор», «Верооко», «Вернисаж», «Свадьба» і багато інших паулсівських хітів, які принесли фантастичну популярність їхньому авторові та виконавцям, а потім — новинки.
Маестро признається, що з хвилюванням чекає, як приймуть кияни програму. Адже в останні роки він жив майже затворником, відійшов від активної політичної діяльності (маестро був міністром культури Латвії, радником президента, засідав у парламенті). Він рідко приїжджав у рідну Ригу, практично не вiдвiдував інших міст, а тим більше, країн. Не полишав свого заміського будинку, побудованого на березі Білого озера, насолоджуючись облаштуванням свого житла, експериментуючи на грядках, радіючи власноручно вирощеному врожаєві. Звичайно ж, творив музику. Але тільки дружині і дочці Анеті, що приїжджала погостювати з внучками, він виконував те, що писав у стіл. Одного разу в гості приїхала Вайкуле, з якою маестро товаришує багато-багато років. Лайма, почувши новинки композитора, загорілася бажанням неодмінно познайомити з ними слухачів. Так народилася ідея проведення творчого вечора Паулса. Прем’єра відбулася цього року в Кремлівському палаці. Концерти викликали величезний ажіотаж московської публіки. Саме тоді маестро представив свою протеже — молоду співачку Машу Наумову. Перед її виступом композитор сказав: «Запам’ятайте її ім’я. Я впевнений, що Маша переможе на конкурсі «Євробачення». І як у воду дивився. Співачка отримала гран-прі. Втiм, чого дивуватися, маестро знає закони шоу-бізнесу і, як Пігмаліон, своїми піснями створив не лише Лайму Вайкуле, але й приклав руку до слави Валерія Леонтьєва та Алли Пугачової. Саме паулсівський період був найуспішнішим у їхнiй творчій кар’єрі.