Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Про нас

6 березня, 1999 - 00:00

«Федеральне бюро присяжних у Сіеттлі розслідує, чи є порушенням
карного законодавства те, що компанія «Боїнг» допускала до секретної інформації
про ракети російських і українських фахівців, які працюють з компанією
в проекті з запуску супутника з морської платформи... Присяжні розслідують,
окрім всього іншого, звинувачення, що дехто з росіян та українців, які
отримували технічний інструктаж і мали доступ до зон особливого контролю,
є агентами розвідок своїх країн. У помешканні одного з росіян було знайдено
обладнання для електронного запису, повідомило джерело... Якщо інженери
«Боїнгу» помічали помилки своїх партнерів із російської «Енергії» чи українського
КБ «Південне», американці змовчували, побоюючися навчати їх у галузі космічних
технологій, що б могло допомогти їм у модернізації російських балістичних
ракет... Багато членів Конгресу та промисловців зазначили, що «Сі Лонч»
дозволяє американським чиновникам отримати доступ до більшої кількості
секретів російських і українських космічних технологій, ніж іноземні інженери
можуть дізнатися про американське обладнання.»

«Вашингтон Пост», 2 березня

«Міністр оборони Німеччини Рудольф Шарпінг готує закупівлю
потужної військової техніки. Внаслідок «недостатньої потужності повітряного
транспорту» Бундесверу доведеться ще 1999 року прийняти ухвалу про заміну
літаків на далекі дистанції... Йдеться, у принципі, про створення західноєвропейського
літака в рамках консорціуму «Аеробус» та про подальшу модернізацію Росією
й Україною АН-70. За інформацією «Берлінер Моргенпост», за проект «Антонов»
клопочуть з багатьох причин як бундесканцлер Герхард Шрьодер, так і Шарпінг.
Пристосування АН-70 до стандартів натовського літака могло б заощадити
мільярди — у порівнянні із створенням абсолютно нового літака.»

«Берлінер Моргенпост», 5 березня

«Коли Андрій потребує деякі речі з ринку — а він завжди
потребує деякі речі з ринку — він робить те, що й багато людей навколо
нього: сідає в машину та їде до Польщі. Перетнувши кордон, він купує стільки
масла, молока й сала, скільки може перевезти, й запихає все це подалі від
людських очей — під заднє сидіння та в дорожню сумку. Дорогою назад він
зупиняється на українському кордоні й дає прикордонникові декілька сотень
гривень. Потім він обережно їде додому — аби не привернути уваги міліції,
яка теж не відмовилася б скачати з нього кілька сотень гривень... Для Андрія,
який не тільки відмовився назвати своє прізвище, але й навіть підтвердити,
що «Андрій» є його справжнім ім'ям, контрабанда — єдиний шлях втілити в
життя навички, які він отримав у 80-х роках у Кооперативному технікумі
неподалік Львова.»

«Інтернешнл Геральд Тріб'юн», 4 березня
Переклад Наталі ВІКУЛІНОЇ, «День»
Газета: 
Рубрика: