Вже декілька днів більшість маршрутних таксі Львова перевозять переважно повітря — мешканці Львова голосують ногами проти нещодавнього підвищення тарифів. Так само обмаль пасажирів і в міському електротранспорті — громадянам не по кишені платити 40 копійок. Водночас рішення міськвиконкому спричинило початок «бойових» дій між обласною та міською владою. Перша вирішила стати на захист знедолених львів'ян. Через прес-службу вона розповсюдила заяву про начебто незаконність рішень львівської мерії. Мерія з такою постановкою питання не погоджується, і в понеділок на прес-конференції директор департаменту інженерного господарства Володимир Шелевій спробував переконати журналістів у невідворотностi та законностi цього непопулярного кроку. Основні аргументи зводились до того, що тарифи на транспорт вже давно не переглядались. Зокрема, на електротранспорт вони з 1996 року складають 30 копійок. У той же час витрати «Львівелектротрансу» зросли з 12,5 мільйонів гривень у 1996 році до 17 мільйонів гривень. Поки що очікувати на якісь радикальні кроки з боку міської влади не доводиться — питання тарифів передано на вивчення спеціальної комісії. Дуже ймовірно, що вона прийме рішення про введення диференційованої оплати — залежно від дальності поїздки.