Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

3 липня, 2007 - 00:00

Інтернет-канал для купівлі автомобілів у кредит

Альфа-Банк одним із перших на українському ринку пропонує нові можливості оформлення кредиту на купівлю автомобіля, які, за оцінками експертів банку, вже користуються значним попитом у клієнтів. Тепер для отримання кредитного рішення не потрібно приходити в банк або автосалон. Клієнт може заповнити он-лайн заявку прямо на сайті банку й протягом кількох годин отримати рішення щодо кредиту.

Альфа-Банк пропонує оформити автомобіль у кредит за ставкою від 11,5 % річних у доларах США. При цьому клієнт відразу отримує інформацію про доступну суму кредиту й про розмір щомісячного платежу.

«Ви заповнюєте коротку заявку в нас на сайті, — розповідає керівник Управління альтернативних каналів продажу Альфа-Банку Войцех Южвяк, — після чого з вами зв’язується консультант банку, уточнює дані й допомагає заповнити розгорнену анкету. Протягом однієї години ви отримаєте кредитне рішення з інформацією про те, на яку суму кредиту можете розраховувати». При цьому банк не обмежує клієнта у виборі конкретної моделі автомобіля, а встановлює максимально можливий кредитний ліміт, виходячи з рівня його прибутків. Протягом трьох тижнів після отримання кредитного рішення клієнт може підбирати автомобіль у межах запропонованої йому суми. Визначившись, в якому автосалоні купувати автомобіль, необхідно просто інформувати консультанта банку, який відправить у цей автосалон гарантійного листа із підтвердженням суми кредиту, що видається. Після цього клієнт може оформляти автомобіль і потім, коли вже всі документи готові, приходить у відділення банку для підписання кредитного договору. За перший тиждень роботи нового каналу продажу в банк надійшло 40 повністю заповнених анкет, при цьому 30 тих, що звернулися, вже отримали позитивні рішення банку. В основному це представники середнього класу, що постійно використовують інтернет як в роботі, так і вдома для пошуку й порівняння пропозицій на ринку. «Впровадивши нову технологію, банк підтвердив свої позиції маркет-мейкера, що прагне залучати клієнта не тільки конкурентними умовами, а й сервісом, що надається. Такий процес оформлення кредиту дозволяє клієнту прийти в банк усього один раз — для підписання договору. Практично всю інформацію ми отримуємо в зручній для клієнта формі — телефоном або електронною поштою. Впевнені, що за рахунок простого й максимально зручного процесу оформлення й лояльних умов кредитування цей продукт набуде масового поширення», — зазначає Южвяк.

Три мережі й один банк

Закінчився тендер на фінансове обслуговування у всіх магазинах торгових мереж «Cільпо», «Фора», Fozzy. Переможцем став Дельта Банк, що надав кращу пропозицію за умовами фінансового обслуговування. Конкурсний відбір банку-партнера для корпорації Fozzy Group проводився у формі відкритого он-лайн аукціону. Завдяки цьому зареєстровані компанії мали можливість бачити пропозиції інших банків-учасників. Конкурс проходив на двох рівнях: на першому — за підсумками розгляду інформації про фінансову діяльність банків, на другому — вибиралася компанія, яка запропонує найпривабливіші фінансові умови. Як учасники аукціону, зареєструвалися 43 банки. У фінал тендеру вийшли п’ять учасників.

У цей час юридичні служби Дельта Банку й Fozzy Group готують пакет документів, необхідних для укладення договору про співробітництво. Віце-президент Fozzy Group, керівник проекту вибору банку-партнера Олег Сотніков зазначає, що формат відкритого аукціону дозволив Fozzy Group забезпечити максимальну відвертість тендеру, а також прозорість фінансових умов, що пропонуються учасниками, виходячи з яких і був вибраний переможець. Перший заступник голови ради директорів Дельта Банку Олена Попова вважає, що «партнерство з Fozzy Group має стратегічний характер і є одним із перших в Україні прецедентів залучення великих продовольчих мереж до дистрибуції банківських продуктів. Ми усвідомлюємо важливість перемоги і впевнені в розвитку довгострокового плідного співробітництва».

Гроші для доріг

Цього тижня стане відомий перелік банків, у яких «Укравтодор» зможе узяти кредити на капітальний ремонт і будівництво доріг в Україні. Як повідомив голова Державної служби автомобільних доріг України Володимир Демішкан, цього року «Укравтодор» планує залучити кредит у розмірі 4,5 млрд. гривень, який використовуватиметься на розбудову та модернізацію доріг у напрямках міжнародних та національних транспортних коридорів. Вже отримано 15 пропозицій від різних банків. За словами Демішкана, кошти планується залучити на завершення ремонту та капітальної реконструкції доріг Львів— Рівне, Київ—Москва, Харків—Новомосковськ, Київ—Ковель, дорогу в обхід Луганська та частково в обхід Донецька. «До кінця цього року ми завершимо ремонт і капітальну реконструкцію доріг Львів—Рівне та Київ—Москва, відкриємо дорогу першої категорії Харків—Новомосковськ, — сказав голова «Укравтодору». — Це надзвичайно важлива робота для України як в економічному, так і в стратегічному плані».

Газета: 
Рубрика: