За його словами, віце-президент корпорації пан Ванг теж дивується відносно джерел такої інформації. Тим часом жодна зі сторін не намагається зменшити глибину конфлікту, що виник. Як пояснив «Дню» В. Лящов, його суть полягає в тому, що, на відміну від інших виробників автомобілів на українському ринку, які пішли на те, щоб знизити ціни, корейська сторона затялася. У результаті, за словами В. Лящова, автомобілі, вироблені в Україні з урахуванням податкових пільг, продаються за цінами, що перевищують відповідні аналоги інших фірм. Це позначилося на реалізації. Тому українська сторона наполягає на переході до гнучкої політики цін, на продовженні торгівлі в кредит (за вказівкою керівництва Daewoo її припинено).
В. Лящов назвав також нерозумною вимогу корейської сторони повністю замінити керівництво СП «АвтоЗАЗ-Деу»: «Кадрами тут розкидатися не можна». До цієї ситуації СП завів корейський засновник, сказав В. Лящов.
Однак у прес-службі представництва компанії Daewoo-Україна з цим твердженням не погодились і повідомили «Дню», пославшись на заяву панів Ванга і Чоя, що у випадку, якщо суперечка з українською стороною не буде розв’язана протягом 90 днів, то до 25 березня, коли закінчується цей термін, корейська сторона звернеться до Вищого суду штату Нью-Йорк.
Учора редакція отримала заяву фракції партії «Реформи і порядок», яка свого часу активно лобіювала законопроект, що надав СП податкові пільги й поставив перешкоди на шляху уживаних автомобілів. Зараз фракція пояснює свою позицію турботою про робочі місця та «народний автомобіль», доступний більшості громадян. Сьогоднішня ситуація викликає у депутатів стурбованість і жаль. Більш того, вони роблять крок назад і наполягають на тому, що в разі зменшення корейських «автомобільних» інвестицій треба поставити Daewoo «в однакові умови з іншими суб’єктами ринку в Україні», тобто позбавити наданих пільг. Цю позицію в розмові з «Днем» підтримав і В. Лящов.
І тут виникають усього три запитання. Одне з них до пана Пинзеника: чому ми завжди розумні «як моя дружина потім»? І ще: що буде з грошима членів автоклубів, організованих Daewoo? До їх числа у здійсненні своєї автомобільної мрії хотів було приєднатися й автор цих рядків, але утримався. І головне, хто персонально відповість за непродумане рішення?