Зниження цін на радіочастоти навряд чи відіб’ються позитивним чином на бюджеті користувачів послугами мобільного зв’язку.
«Плата за радіочастоти — то незначна складова тих фінансових коштів, які затрачаються операторами на розширення території покриття, вдосконалення сервісу та розширення кількості послуг, — повідомив учора «Дню» керівник служби у справах зв’язків із громадськістю компанії «Kyivstar GSM» Ігор МИХАЙЛЕНКО . — Тому казати про те, що внаслідок шестиразового зниження тарифів на використання радіочастот ціни на послуги мобільного зв’язку істотно знизяться, не можна. Тарифи знижуватимуться внаслідок подальшого загострення конкурентної боротьби між операторами, і у виграші будуть ті, хто запропонує нові маркетингові ходи, розширять комплекс послуг і, звичайно, ті, в кого буде нижчою вартість і ліпшим сервіс. Однак унаслідок зниження тарифів вивільняться грошові кошти, які буде спрямовано на поліпшення якості зв’язку, збільшення покриття, розвиток нових послуг тощо. І від цього будуть у виграші оператори і, відповідно, споживачі».
Начальник відділу у справах зв’язків із громадськістю компанії UMC Андрій ГУНДАР зазначає, що «витрати на використання радіочастот становлять усього 2% вiд усіх наших витрат». Тому, підкреслює він, зниження зборів за радіочастоти «істотно не вплинуть на нашу тарифну політику».
Отож користувачі мобільного зв’язку можуть сподіватися хіба що на поліпшення якості і на зменшення ціни до 2%.