Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

28 березня, 2009 - 00:00

Просувати літак будуть у кооперації

У рамках четвертого засідання Міжурядової комісії з співпраці в області авіабудівництва Росії й України, представники ВАТ «Авіакор — авіаційний завод» і АНТК «Антонов» домовилися щодо комплексної взаємодії у сфері модернізації, виробництва, виведення на ринок і сервісу літаків Ан-140-100. «Літаки Ан-140, зроблені нашим заводом, вже зарекомендували себе під час експлуатації авіакомпанією «Якутія». Спільно з АНТК «Антонов» ми плануємо вивести сервісне обслуговування таких літаків на ще більш високий рівень, щоб максимально задовольнити очікування наших замовників», — цитують прес-служби підприємств генерального директора «Авіакору» В’ячеслава Артемьєва. У свою чергу, генеральний конструктор АНТК ім. Антонова, голова концерну «Антонов» Дмитро Ківа наголосив, що очолюване ним підприємство детально вивчило досвід експлуатації Ан-140 у Росії, і на основі отриманих даних продовжує вдосконалити базову конструкцію, а також розпочало роботу над новими версіями літака. Співпраця двох компаній включатиме наступні напрямки: модернізацію та доробку літака Ан-140-100 на основі досвіду експлуатації двох перших бортів авіакомпанією «Якутія», доведення післяпродажного обслуговування літаків, ресурсів придбаних комплектуючих виробів до стандартів світового рівня, створення сучасного тренажера для навчання льотного складу та поглиблене вивчення ринку та розробку бізнес-плану створення рампової версії літака, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».

Будівництво в Донецькому аеропорту відновлене

ТОВ «Дорожнє будівництво «Альтком», що входить до Фінансово-промислової групи (ФПГ) «Альтком» (обидва — Донецьк), відновило роботи з будівництва нової злітно-посадочної смуги (ЗПС) протяжністю 4 км на території комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Донецьк». «Зараз ми починаємо будувати патрульну дорогу, яка є частиною експлуатаційної системи ВПП. На черзі зливовий колектор і прикромковий лоток для відведення води зі смуги. Найближчим часом почнеться завезення матеріалів для спорудження «подушки» колектора» — цитується директор компанії Ігор Карнаков на офіційному веб-сайті ФПГ. За його словами, вже побудована частина смуги довжиною 3,35 км упирається в магістральний газопровід. «Зараз тут працюють фахівці-газівники, які переносять магістраль, потім ми продовжимо бетонування смуги», — сказав Карнаков. Роботи з будівництва ЗПП були припинені ще в грудні 2008 року через проблеми з фінансуванням з боку держави, й у зв’язку з погодними умовами. Як повідомив заступник генерального директора групи Михайло Ковальов, фінансування робіт із боку держави немає і донині, тим часом роботи поновлені і будуть закінчені в повному обсязі в липні 2009 року.

Завод тракторних агрегатів ліквідують

Акціонери раніше великого українського виробника гідравлічних систем для сільгосп- і автотехніки, ВАТ «Вінницький завод тракторних агрегатів» (ВЗТА), вирішили ліквідувати підприємство через припинення виробничої діяльності. Як повідомив завод у системі розкриття Державної комісії з цінних паперів і фондового ринку, таке рішення було ухвалене на зборах акціонерів, у яких взяли участь 13 осіб, які володіють 84,94% загальної кількості акцій, із яких лише 0,04% були проти пропозиції щодо ліквідацію. ВЗТА уточнює, що його кредиторська заборгованість становить 2,98 мільйона гривень, вартість чистих активів — 33,87 мільйона гривень. Приблизна сума (з урахуванням реальної вартості активів), яка може залишитися після задоволення вимог кредиторів і розподілитися між акціонерами, складає 7,5 мільйона гривень.

Біржа, де хочуть вирішити проблему довіри

Створене провідними українськими брокерами та дилерами спільно з російською фондовою біржею РТС ВАТ «Українська біржа» (Київ) офіційно запустило торги акціями українських емітентів на анонімному ринку заявок із можливістю підключення брокерських систем та інтернет-трейдинга. Операції здійснюються за схемою «поставка проти платежу». Стовідсоткове преддепонування активів дозволить вирішити проблему довіри між учасниками ринку. Крім того, біржа надає послуги інтернет-трейдинга для приватних інвесторів. Для організації торгів біржа використовує систему RTS Plaza, яка дозволяє учасникам торгувати за технологією «ринок заявок» і укладати угоди в режимі реального часу. Продуктивність системи становить 1 400 заявок на секунду. На сьогодні «Українська біржа» надає можливість торгувати 70 найбільш ліквідними акціями українських емітентів. У найближчий рік біржа збирається запустити торгівлю облігаціями та ф’ючерсний ринок, в тому числі — на індекс біржі.

Завод міндобрив пустили з молотка

ЗАТ «Федкомінвест-Україна» придбало у Фонду держмайна 40% акцій ЗАТ «Дніпровський завод мінеральних добрив», збільшивши свою частку в цьому підприємстві до 100%. Ціна операції становила 22 мільйона 831,6 тисяч гривень, що відповідає проведеній наприкінці минулого року оцінці цього державного пакету акцій. У ФДМ уточнили, що акт приймання-передачі підписаний 17 березня. Дніпровський завод мінеральних добрив випускає фосфатні добрива, азотні з’єднання й іншу продукцію неорганічної хімії.

Газета: 
Рубрика: