Щодня на адресу стрийського підприємства «Леоні», визнаного багатьма експертами найуспішнішим інвестиційним проектом в Україні, надходить 3—5 вантажних машин з комплектуючими матеріалами та тарою і стільки ж відправляється на експорт з готовою продукцією. Відтак кожного дня обробляється чимало митної документації — від 20 до 50 електронних копій митних декларацій з товаросупровідними документами та попередні повідомлення, адже одна машина доставляє комплектуючі матеріали по 10—15 контрактах, і за всім цим потрібно було раніше їздити в Стрий, витрачати час, бензин і нерви. Саме тому виникла ідея створення на території підприємства спеціального сектора контролю від митного поста «Стрий», який працює за принципом: один інспектор — одна митна декларація.
Відкриття митного сектора на підприємстві значно прискорило оформлення експортно-імпортних операцій, обсяги яких «Леоні» постійно нарощує. Так вважає генеральний директор ТОВ «Леоні ваерінг системе УАГмбХ» Вернер Гайллінер. До речі, досвід такої організації роботи митників невдовзі перейматимуть у сусідньому Жидачеві, де розміщене потужне поліграфічне підприємство, тісно пов’язане із зовнішньоекономічними операціями.
Однак нові інвестиційні вливання в своє українське підприємство концерн «Леоні» відкладає на невизначений час. (Загалом цей проект має вартість більше 40 млн. євро, і свого часу висловлювалися наміри розширити його). Причина призупинення інвестицій полягає в тому, що на початку року несподівано для німецьких партнерів було скасовано вексельну систему при ввезенні імпорту, і тепер підприємству потрібно додатково щомісяця сплачувати понад 300 тис. євро. І хоча у Києві пана Гайллінгера запевнили, що ця проблема буде швидко розв’язана, ситуація не змінюється. Такі непродумані дії нових урядовців, зазначив німецький менеджер, і спровокували інвестиційний штиль, який панує нині в українській економіці. І це при тому, що на Заході все ще не згасає інтерес до України, що зародився в розпал помаранчевої революції.