Нині реальна вартість квитка на проїзд в автобусі — 87 коп., трамваї і тролейбусі — 75 коп., метро — 55 коп. Покриття витрат за рахунок власних доходів складає у «Київміськавтотрансу» близько 71,2%, метрополітену — 68,4%, «Київелектротрансу» — 50,2% Раніше різницю вдавалося покривати завдяки надходженням з міського і державного бюджетів та використанню внутрішніх резервів транспортних підприємств. В теперішній форс-мажорній ситуації без прийняття рішень на державному рівні вже не обійтися. — Ми опираємося до останнього невідворотній необхідності змінювати тарифи, — сказав кореспондентові «Дня» заступник міського голови держадміністрації Києва, голова транспортного комітету міста Іван Салій. — І хоча механізм їх введення в дію вже розроблено, вишукуємо оптимальні варіанти, нові підходи до послідовного обгрунтованого і чесного вирішення проблеми. Так, цінове навантаження на пасажирів може пом'якшити гнучка система вигідних для киян та міста проїзних квитків. Сподіваємось переглянути статті фінансування комунальних перевізників з міського бюджету. Є намір звернутися до парламенту з проханням у новому бюджетному році віддати «транспортні гроші» пільговикам до пенсії. Вивчаємо зарубіжний досвід почасової оплати проїзду в метрополітені та ідею міського займу для транспорту. При цьому, за словами Івана Миколайовича, не виключено введення нових тарифів, хоча термін цього непопулярного заходу не визначено.