Тоді в «Україні» переважала публіка респектабельна. А на
зустріч із 19-річною китаянкою, напевне, ринеться й молодь. Ванесса Мей
дійсно належить до справжніх феноменів 90-х років. Талановита скрипачка,
котру порівнюють із Паганіні, вона досягла того, що до неї безуспішно намагалися
зробити чимало неабияких музикантів: зуміла синтезувати академічну й популярну
музику. Щоправда, для цього їй довелося покласти в футляр унікальну скрипку
XVII століття роботи майстра Гуаданіні вартістю 150 тисяч фунтів стерлінгів,
подаровану їй на 10-річчя батьками, й істотно вкоротити сукню. Проте й
у міні-спідниці з електроскрипкою Ванесса виглядає непогано. А її музичні
успіхи просто приголомшують. Уже перший альбом солістки «Скрипачка» (1995)
розійшовся у світі тиражем 3,2 млн. копій, причому 300 тисяч примірників
було продано в США
Мей має просто пандемічний характер. Принаймні на її єдиний концерт у Москві
1 травня цього року публіка сунула валом, не зважаючи на неабияку ціну
квитків. Недешевими вони будуть і в Києві, та навряд чи це зупинить фанатів,
котрі мріють на власні очі побачити поп-зірку і послухати її запальні обробки
західної класики з двох останніх альбомів «Китайська дівчина» і «Буря».
№211 04.11.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету
обов'язкове. © «День»