Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Алла Мазур взялася за мило

31 липня, 1998 - 00:00


Поява Алли Мазур, популярної ведучої ТСН («1+1») в розгорненому рекламному
роликові антибактерійного мила не могла не викликати не лише деякого подиву,
але й цікавості телеглядачів. І тому ми попрохали Аллу відповісти на деякі
питання, що напрошуються самі по собі.

— Як ви дійшли до життя рекламного?

— Ніяк. У тому розумінні, що насправді нічого ще не рекламувала. І якщо
мова йде про інформаційні ролики напередодні парламентських виборів або
про дію бактерійного мила — то навіть замовники саме це мали на увазі.
Інформація про подію або продукт. І це цілком вписується в філософію того,
чим я займаюся останні десять років: давати людям більше інформації про
навколишній світ, щоб вони могли самостійно робити висновки й продумано
вирішувати питання. Тому й не відчуваю ані найменшого дискомфорту. Хіба
що, все можна робити ще більш якісно, оскільки межі досконалості, як відомо,
немає.

— Як вам вдається поєднувати роботу ведучої новин і рекламного актора?

— Слава Богу, мені не довелося займатися таким складним поєднанням,
оскільки в обох роликах виступала в своїй природній ролі — журналіста,
який працює в службі новин. Нормальних новинників, як правило, цікавить
не лише політика, але й усі інші сторони життя: і кримінал, і явища в сфері
культури, і наукові відкриття, і здоровий спосіб життя — в тому числі.

— Як сприйняли вас друзі й родичі в новому амплуа? Чи користуються вони
продуктом, що рекламується?

— Проблеми були лише у тих моїх друзів-журналістів, яких більше цікавить
політика. Ми з ними довго обговорювали, що може дозволити собі ведуча новин,
щоб не втратити довіру глядача. Якщо людина «вариться» в основному в політичній
сфері й відома публіці як журналіст політичний — звичайно, цікавитися в
ефірі якістю мила їй якось не випадає. Але новини — це, повторюся, набагато
більш широка сфера. І для ведучого новин, напевно, важливіше не брехати
— незалежно від того, про що йдеться.

А родичам ролик сподобався, й багато хто з них спробував використовувати
мило, як користуються й багатьма косметичними продуктами за моєю порадою.
А взагалі, всі мої друзі керуються принципом, про який говориться на початку
ролика: «Коли нас у чомусь переконують, хочеться перевірити, чи так це
насправді».

— Чи маєте ви намір продовжити в тому ж дусі?

— В житті є багато речей, які мені цікаві. І багато занять — також.
Якщо при цьому не треба жертвувати своїми переконаннями і переступати через
себе — чому б не спробувати?

Зінаїда ДОВГАРТ
Газета: 
Рубрика: