У Європі з’явиться інтерактивне шахове телебачення
Виробник електронного забезпечення для ігор голландська компанія DGT і компанія EUP, організатор великих шахових подій, планують створити інтерактивне шахове телебачення, повідомляє www.tv.net.ua.
Глядачам буде запропоновано стежити за шаховими партіями в режимі реального часу, переглядати вже зіграні ходи і партії, стежити за ходом турнірної боротьби з відеокамер в ігрових залах, а також слухати коментарі фахівців.
За перегляд подібного телеканалу планується брати абонентську плату. Організатори розраховують залучити не менше 5000 глядачів.
Першою подією, яка освітлюватиметься в такому режимі, стане в жовтні цього року матч за титул чемпіона світу з шахів між індійцем Вішванатаном Анандом і росіянином Володимиром Крамніком. Організатором турніру є компанія UEP.
Моніторинг теленовин свідчить, що замовних матеріалів поменшало
Згідно з повідомленням журналістської ініціативи «Не продаємося», опублікованим виданням «Телекритика», у січні матеріалів, які були зроблені з грубими порушеннями стандартів актуальності, значущості та збалансованості, але показані в основних випусках новин загальнонаціональних телеканалів, різко поменшало у порівнянні з попередніми місяцями.
Такими є висновки чотирьох незалежних експертів: Наталії Лигачової («Телекритика»), Вікторії Сюмар («Інститут масової інформації»), Тараса Шевченка («Інститут медіа-права») та Віталія Максимова («Дело»). Експерти дійшли цих висновків за результатами моніторингу теленовин 10 провідних телеканалів, що його проводить журналістська ініціатива «Не продаємося!», метою якої є викорінення замовних матеріалів на телебаченні.
Протягом січня експерти зафіксували лише п’ять матеріалів, де явно порушувалися стандарти актуальності, значущості та збалансованості. У грудні 2007 року таких матеріалів було 20, у листопаді — 27.
— Це дуже приємна подія для всіх глядачів — різке зменшення кількості прихованої реклами, яку показують під виглядом новин. Ми вітаємо з цим досягненням усіх колег, адже це є в першу чергу їхньою перемогою, перемогою задля збереження стандартів професії, — сказала Вікторія Сюмар.
— Варто підкреслити зникнення таких матеріалів з «Фактів» на ICTV, які у попередні місяці були одним з двох лідерів антирейтингу. Зокрема, випуски Олени Фроляк, яка у грудні очолила антирейтинг, у січні були повністю «чистими», — зауважив Тарас Шевченко.
— Тенденція є прекрасною, але моніторинг буде продовжено. Є ризик, що хвороба повернеться, — додав Віталій Максимов.
— У лютому події навколо «РосУкрЕнерго» стали приводом для кричущої корпоративної «джинси» на телеканалі «Інтер», — сказала Наталія Лигачова.
Кампанія проти замовних матеріалів «Не продаємося!» стартувала на початку листопада, коли кілька десятків телеведучих, редакторів та кореспондентів телеканалів зобов’язалися не подавати такі матеріали до ефіру. «Не продаємося!» запровадила щоденний моніторинг основних випусків новин загальнонаціональних каналів. Метою моніторингу є виявлення замовних матеріалів.
Журналістська ініціатива «Не продаємося!»