Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Суспільний мовник оприлюднив позицію щодо Національного відбору на Євробачення-2022

13 лютого, 2022 - 18:50
Фото: Анастасія Мантач

У фіналі національного відбіру на Євробачення-2022, який відбувся 12 лютого, перемогу здобула Alina Pash. За результатами голосування членів журі й глядачів вона отримала 15 балів.

Глядачі та фанати мають низку запитань і зауважень до організації конкурсу, тому мовник вважає обов’язковим відповісти на них. 

Під час оголошення результатів голосування глядачів у прямому ефірі були помилково названі різні бали учасників, що набрали найменші бали, а саме: Michael Soul (1 бал), гурт «Our Atlantic» (2 бали), Barleben (3 бали), а також з технічних причин не відображалася таблиця загальних результатів на екрані.

Суспільний мовник просить вибачення у глядачів та артистів: Michael Soul, гурту «Our Atlantic», Barleben.

Мовник також звернувся за детальними поясненням цієї ситуації до підрядника-виробника телеверсії нацвідбору на Євробачення-2022 — ТОВ «Френдс Про ТВ». 

«Редакторка, яка дублювала результати в навушник ведучому Тімуру Мірошниченку, переплутала стовпчики і почала читати результати не по голосуванню глядачів, а підсумкові. Треба було підказувати ведучому оцінки від глядачів, а вона читала суму, яка виходить у підсумку. Таким чином, вона спантеличила ведучого і графічного редактора, що виводив таблицю з результатами на екран. Через спроби внести правки у файлі стався збій і таблиця зникла з екрана. Ми перепрошуємо за ці незручності, особливо за той стрес, що пережив Тімур», — пояснив продюсер та керівник компанії «Френдс Про ТВ» Олексій Гончаренко.

Правильність перевірки підрахунку голосів здійснювала ТОВ «Аудиторська фірма PwC». PwC в Україні шостий рік поспіль є незалежним консультантом та аудитором для перевірки правильності підрахунку голосів у Національному відборі на міжнародний пісенний конкурс «Євробачення». Понад 170 років PwC залишається найвпливовішим світовим брендом та компанією, чиїй експертизі довіряють у всьому світі.

«PwC в Україні провела перевірку правильності результатів глядацького, суддівського та загального голосування Нацвідбору на “Євробачення-2022”, які опубліковані на офіційному сайті Суспільного мовника. Ми провели процедури, щоб впевнитись, що результати голосування глядачів з системи SMS-голосування, суддів та загальний бал правильно передані ведучим в конверті, а також що загальний рейтинг учасника визначено на основі суми отриманих балів та відповідно до правил Національного відбору. Також від імені команди PwC в Україні та від себе особисто висловлюю підтримку учасникам, ведучим та суддям, які гідно трималися в прямому ефірі», — зазначила Партнер PwC в Україні Олена Волкова.

У понеділок, 14 лютого, о 15:00 Суспільний мовник спільно із «Френдс Про ТВ» проведе пресконференцію для ЗМІ. Акредитація до 12:00 14 лютого за посиланням.

Нагадаємо, ТОВ «Френдс Про ТВ» став переможцем мистецького конкурсу на виготовлення телеверсії національного відбору, постановки виступу переможця, а також резервного запису постановки.

Переможець національного відбору отримав право представляти Україну на Євробаченні-2022 в Італії. Наступний етап — підписання договору і поїздка до Турина.

Зазначимо, Євробачення-2022 відбудеться в італійському місті Турин в арені Pala Olimpico за участі 41 країни спочатку у півфіналах 10 і 12 травня, а потім у великому фіналі — 14 травня.

Читайте "День" в Facebook, Тwitter, дивіться на Youtube та підписуйтесь на канал сайту в Telegram!

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ