Щонайменше третина дітей у світі на тлі масового переходу через коронавірус COVID-19 на дистанційну освіту не змогла долучитися до нової освітньої системи, повідомляє агентство Associated Press із посиланням на дані Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), передає Інтерфакс-Україна.
При цьому, за інформацією ЮНІСЕФ, у розпал режимів ізоляції, що впроваджувалися в різних країнах з метою стримування пандемії, приблизно 1,5 млрд дітей стикнулися із закриттям шкіл. «У щонайменше 463 млн дітей, чиї школи закрили через COVID-19, не було дистанційної освіти», — заявила виконавчий директор ЮНІСЕФ Генрієтта Х.Форе. «Наслідки цього можуть відчуватися в економіках і суспільствах упродовж подальших десятиліть», — наголосила вона.
Згідно з доповіддю ЮНІСЕФ, найгірше дистанційна освіта була налагоджена в країнах Африки на південь від Сахари, в бідних домогосподарствах і сільській місцевості. У Південній Азії труднощі з освітнім процесом виникли щонайменше в 147 млн дітей. Також у Дитячому фонді зазначили, що, ймовірно, труднощі з освітою найбільше позначаються на наймолодших школярах.