Теперь, когда мы научились летать по воздуху, как птицы, плавать под водой, как рыбы, нам не хватает только одного: научиться жить на земле, как люди.
Бернард Шоу, английский драматург

«Наслідки можуть відчуватися впродовж подальших десятиліть»

Третина дітей у світі не змогла перейти на дистанційну освіту — ЮНІСЕФ
28 августа, 2020 - 11:07
НА ФОТО: ІЗАБЕЛЬ МАРТІН ДЕЛЬ КАМПО ДОПОМАГАЄ СВОІЙ ШЕСТИРІЧНІЙ ДОЧЦІ ІНЕС НА УРОЦІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПРИВАТНІЙ ШКОЛІ В МЕХІКО, МЕКСИКА / ФОТО РЕЙТЕР

Щонайменше третина дітей у світі на тлі масового переходу через коронавірус COVID-19 на дистанційну освіту не змогла долучитися до нової освітньої системи, повідомляє агентство Associated Press із посиланням на дані Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), передає Інтерфакс-Україна.

При цьому, за інформацією ЮНІСЕФ, у розпал режимів ізоляції, що впроваджувалися в різних країнах з метою стримування пандемії, приблизно 1,5 млрд дітей стикнулися із закриттям шкіл. «У щонайменше 463 млн дітей, чиї школи закрили через COVID-19, не було дистанційної освіти», — заявила виконавчий директор ЮНІСЕФ Генрієтта Х.Форе. «Наслідки цього можуть відчуватися в економіках і суспільствах упродовж подальших десятиліть», — наголосила вона.

Згідно з доповіддю ЮНІСЕФ, найгірше дистанційна освіта була налагоджена в країнах Африки на південь від Сахари, в бідних домогосподарствах і сільській місцевості. У Південній Азії труднощі з освітнім процесом виникли щонайменше в 147 млн дітей. Також у Дитячому фонді зазначили, що, ймовірно, труднощі з освітою найбільше позначаються на наймолодших школярах.

Газета: 
Рубрика: 




НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ