Василь ЗУБАЧ, "День"
З першого квітня набирають чинності нові митні тарифи на іномарки, що ввозяться в Україну (читай, автомобілі взагалі - вітчизняні "Таврії", поки що, не є об'єктом підвищеного реекспорту). У той же час з першого квітня перестане сміятися наймасовіший прошарок населення країни - середній клас, який уже було почав накопичувати гроші, мріючи про вживаний автомобіль європейського рівня старше за п'ять років, ввозити які заборонив уряд.
Як повідомили кореспондентові "Дня" на одному з КПП Закарпаття, на головних прикордонних КПП в Ужгороді та Чопі в п'ять разів збільшилося скупчення іномарок, що поспішають перетнути кордон до Міжнародного дня (в українському варіанті - "чорного") гумору.
З настанням сутінків серед громадян, що переганяють автомобілі, почалося бродіння. Але ситуацію заспокоїла заява митної служби: хто до півночі 31 березня зафіксував прибуття на кордон, може спокійно стояти в черзі при потребі хоч десять діб - його пропустять на Батьківщину з автомобілем, і платити митний збір він буде за старими тарифами. З цього випливає, що проблему пропускної спроможності КПП митники віднесли на свій рахунок, і таким чином попередили акції непокори співгромадян, які на перегонці автомобілів через кордон заробляють на хліб, а також тих, хто в останній момент дозбирував грошенята і у спішному порядку кинувся за кордон купити собі хоч що-небудь на колесах.
У той же час виникає резонне запитання - а скільки коштує місце в списку реєстрації прибулих до 0.00 31 III-1 IV? А у тому, що місця будуть продаватися, сумніви є, але незначні. Адже за новими правилами держава погоджується брати на "розмитнення" автомобілі вартістю не менше за $5000.