Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

«Скажи «НI»

Організація Об’єднаних Націй оголосила конкурс друкованої соціальної реклами проти насильства
1 квітня, 2011 - 00:00
РОБОТА ПЕРЕМОЖЦЯ ТОРІШНЬОГО КОНКУРСУ СОЦІАЛЬНОЇ ДРУКОВАНОЇ РЕКЛАМИ «СПРЯМУЙ СВОЮ КРЕАТИВНІСТЬ ПРОТИ БІДНОСТІ» ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНЕРА З РЕЙК’ЯВІКА СТЕФАНА АЙНАРССОНА — «МИ ДОСІ ЧЕКАЄМО» / ФОТО НАДАНЕ РЕГІОНАЛЬНИМ ІНФОРМАЦІЙНИМ ЦЕНТРОМ ООН КРАЇН ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ

Упродовж життя жертвами насилля стають до 70% жінок в усьому світі. Тому Регіональний інформаційний центр ООН країн Західної Європи закликає професіоналів та аматорів, громадян і жителів європейського регіону взяти участь у конкурсі друкованої соціальної реклами та створити плакат «Скажи «НІ» насильству проти жінок».

Це вже не перша акція ООН, що спрямована проти насилля. «У лютому 2008 року генеральний секретар організації Пан Гі Мун оголосив про початок кампанії викорінення насильства щодо жінок та дівчат і закликав уряди всіх країн приєднатися та розпочати національні кампанії. Україна першою підтримала ініціативу ООН та оголосила про початок національної кампанії «Стоп насильству!», яка триватиме до 2015 року», — розповіла «Дню» експерт з питань протидії насильству Програми рівних можливостей та прав жінок в Україні (ПРООН-ЄС) Світлана ПАВЛИШ.

Конкурс друкованої соціальної реклами ООН проводитиме вдруге. Минулого року його учасники — представники 34-х європейських країн — спрямовували свою креативність на боротьбу з бідністю.

— Для того, щоб боротися з такими явищами, як бідність чи насилля, треба, щоб суспільство знало про їхні масштаби. А поінформувати людей можна саме за допомогою от таких інформаційних кампаній, — говорить Світлана ПАВЛИШ. — В Україні від різних видів насилля — психологічного, сексуального, фізичного, економічного — хоча б один раз за життя потерпала половина населення.

До речі, організаторам української кампанії «Стоп насильству!» теж довелося частково задіяти соціальну друковану рекламу, розмістивши на вулицях найбільших міст країни білборди з номером гарячої лінії для потерпілих.

Переможця цьогорічного конкурсу «Скажи «НІ» насильству проти жінок» обиратиме експертне журі, до складу якого входять віце-президент Havas, голова журі 2010 р. Жак Сегела, креативний директор візуального департаменту комунікацій у центрі «Fabrica», віце-президент міжнародного об’єднання професійних дизайнерів «ICOGRADA» Омар Вулпінарі, директор музею мультимедійного мистецтва в Москві Ольга Свіблова, керівник відділу організацій виставок ООН Джен Арнесен, дизайнер, директор Музею графічного мистецтва Breda Міке Герітцен, креативний директор Hvita Husid, переможець минулого року Стефан Aйнарссон, керівник кампанії генерального секретаря Організації Об’єднаних Націй «Разом покінчимо з насильством щодо жінок» Aлдіяна Шишич.

Найкраща робота, обрана експертним журі, буде відзначена грошовою винагородою в розмірі п’яти тисяч євро. Окрім того, одна з робіт учасників, яка переможе за результатами відкритого громадського голосування, буде нагороджена премією від уряду Португалії. Спеціальну премію для наймолодших учасників (віком до 25-ти років включно) надає науково-дослідний центр «Fabrica».

Термін подачі робіт закінчується опівночі 31 травня 2011 року. Імена переможців будуть оголошені 25 листопада 2011 року — у Міжнародний день з викорінення насильства проти жінок.

Деталі щодо проведення конкурсу можна дізнатися на сайті http://www.create4theun.eu/ua/.

Вікторія СКУБА, «День»
Газета: