Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

МЕДІА-НОВИНИ

29 жовтня, 2010 - 00:00

«PRO Читання» дає слово молодим поетам. Книжкова програма Євгена Михайлова змінила назву та «прописку»

Книжкова програма Євгена Михайлова «Book-City» зникла із сітки мовлення каналу «СІТІ» більше як рік тому. Але у вересні 2010-го вона знову з’явилася в ефірі, щоправда, змінивши назву та «прописку». Тепер програма називається «PRO Читання» та виходить на телеканалі «Тоніс». За словами продюсера програми Бориса ТРОЦЕНКА, концепція проекту не змінилася: «як і раніше, програма розповідає про сучасну літературу, про нові книги, про цікаві старі книги, людей, які творять нові або перевидають старі книги». Основна частина кожного випуску «PRO Читання» — це інтерв’ю з відомим письменником. Зокрема, минулої неділі ведучий Євген Михайлов спілкувався з Андрієм Курковим, а найближчими тижнями у програмі з’являться Ірена Карпа, Леся Вороніна, тривають перемовини з російським письменником Владіміром Сорокіним. Серед нових рубрик програми — «Графологічна експертиза» (де почерк того чи іншого письменника аналізує спеціаліст із графології), а також особливо цінна «Читання», завдяки якій молоді українські поети чи не вперше потрапляють зі своїми творами в загальнонаціональний телеефір.

Увесь архів програми «PRO Читання» доступний на сайті телеканалу «Тоніс» (www.tonis.ua). А свіжі програми в ефірі каналу можна побачити щонеділі о 23.10 з повтором у суботу о 8.30.

Цієї неділі гостем програми буде Богдан-Олег Горобчук, а свої вірші читатиме Олександр Демченко. Також у програмі сюжет із презентації книги Олега Романенка «Калейдоскоп» у книгарні «Є».

«1+1» оголошує конкурс ідей до 20-річчя незалежності

Телеканал 1+1 розпочинає конкурс ідей «Україна. 20 років незалежності». Передбачається, що найкращі з них будуть втілені в серії документальних фільмів про сучасну історію країни, присвячених 20-й річниці Незалежності України. На офіційному сайті каналу www.1plus1.tv уже «вивішена» спеціальна форма, яку необхідно заповнити та надіслати.

До участі в конкурсі «плюси» запрошують режисерів, сценаристів та активних людей інших професій, які «можуть запропонувати цікаві історії з життя мешканців різних регіонів України».

«Наша мета — показати, що попри всі розбіжності щодо історії, традицій, життєвих цінностей, українці можуть знаходити між собою спільну мову. Більше того, саме завдяки своїй різноманітності ми можемо продукувати нестандартні ідеї, які зроблять нашу країну успішною та цікавою світу», — йдеться у повідомленні на сайті телеканалу.

«Акули бізнесу» припливли до «Української мрії»

За словами авторів нового інвестиційного шоу на ICTV, їхній проект має на меті підтримку малого та середнього бізнесу.

Ідея проекту полягає в фінансовій підтримці пересічних мешканців України, які мають цікаві бізнес-ідеї та готові боротися за їхню реалізацію. Власне, тих людей, які можуть скласти основу малого та середнього бізнесу України, повідомляє прес-служба каналу ІСТV.

Кілька місяців тому канал ICTV оголосив конкурс для тих, хто прагне реалізувати власний бізнес-проект. Було отримано майже 2000 тисяч заявок, з яких відібрали 24 проекти. Кожен із авторів цих проектів під час восьми програм програм мав шанс отримати реальні гроші на реалізацію власного плану. Гроші для цього надали вісім бізнесменів, які стали головними інвесторами проекту. Напередодні проекту вони разом створили ТОВ «Українська мрія» і внесли до його статутного фонду два з половиною мільйони гривень. Ця сума і стала інвестиційним фондом, з якого виділялися гроші учасникам проекту. Представляти та відстоювати власні проекти претендентам допомагали «адвокати» — також представники сучасного українського бізнесу.

У кожній з восьми програм першого сезону беруть участь по три учасники, проекти яких складають одну цінову категорію: якщо у першій програмі змагаються учасники, чий проект коштує 30 000 гривень, то у фінальній програмі будуть представлені проекти на 600 тисяч гривень. Гроші з інвестиційного фонду «Українська мрія» отримує тільки один з трьох проектів. Його визначають інвестори, оцінюючи протягом програми рівень оригінальності ідеї, її реальність та здатність автора втілити даний проект.

— Нині створюємо «підручник для чайників у бізнесі», — коментує проект «Українська мрія» його продюсер Оксана Соколова.

За словами прес-служби ICTV, від попереднього інвестиційного шоу «Акули бізнесу», що виходило на каналі, «Українська мрія» відрізнятиметься акцентом не на інвесторах, а на претендентах. Зокрема, в програмах виходитимуть сюжети про потенційних бізнесменів та їхні проекти — салон весільного одягу, мережу кондоматів (автомати, в яких можна придбати презервативи) та ін.

Ведучий проекту — генеральний директор ICTV Олександр Богуцький.

Прем’єра нового інвестиційного шоу на ICTV — у неділю, 7 листопада, о 21.50. Далі програма виходитиме в ефір щонеділі.

Газета: 
Рубрика: