Відвантажувати залізорудну сировину почали новими масштабами
Україна ввійшла в число країн, які здійснюють поставки насипних вантажів суднами класу Capesize (водотоннажністю 175—400 тисяч тонн). Новий механізм збуту освоєний у рамках стратегії диверсифікації поставок та розширення ринків збуту продукції групи Метінвест. Як повідомляється в прес-релізі групи компаній, перше судно вантажопідйомністю 195 тисяч тонн відправлене до Китаю. Нині готується до відправки другий суховантаж аналогічного класу. Сировину, що видобувається гірничорудним дивізіоном компанії, уперше почали відвантажувати на експорт такими об’ємами. У ході розробки механізмів відвантаження успішно освоєна логістика комбінованого завантаження судів для перевезення навалювальних вантажів — балкерів — у два етапи. На першому етапі балкер вантажиться безпосередньо біля причалу в портах Одеського регіону, на другому етапі — переходить на глибоководний керченський рейд для повного довантаження. «Для України це істотний прорив. Ніколи раніше наша країна не відвантажувала навалювальні вантажі суднами такого класу. Нині ми досягли максимально ефективної логістики поставок залізорудної сировини на експорт морським шляхом», — зауважив почесний директор гірничорудного дивізіону Олександр Вілкул. Разом із тим, як зазначається в прес-релізі, інфраструктура портів України не пристосована для повного завантаження судів такого класу безпосередньо біля причалу через обмеження за глибиною, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
Києву прогнозують моду на інтернет-телебачення
Національний український телекомунікаційний провайдер — компанія «Воля» у другому півріччі 2010 року надасть своїм абонентам доступ до інтернет-телебачення (IPTV). «Сьогодні молодь все більше хоче дивитися телепрограми не по традиційному телевізору, а з монітора комп’ютера, — цитується в прес-релізі компанії її президент Сергій Бойко. — Тому ми вважаємо за свій обов’язок іти назустріч побажанням клієнтів, щоб вони могли отримувати доступ до телепрограм у зручному для них форматі». За інформацією компанії, до 15% абонентів широкосмугового доступу в інтернет і близько 7% абонентів послуги доступу до телевізійних програм у цифровому форматі як додаткову зручність хотіли б отримувати сервіс IPTV. Доступ до телепрограм через інтернет-телебачення буде надаватися у вигляді додаткового сервісу для абонентів. У компанії вважають цей напрям перспективним, оскільки, за прогнозами, кількість абонентів цього сервісу найближчим часом має значно збільшитися. IPTV-система дає змогу кожному користувачу створити індивідуальний пакет програм; дивитися телепрограми у запису; використовувати функцію тайм-шифт (зсув у часі), яка дає змогу робити паузи при перегляді передач у режимі реального часу; а також дивитися програми у форматах MPEG-2 та MPEG-4, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
Британська авіакомпанія вбачає в рейсах в Україну «безпрецедентно несприятливі ринкові умови»
Друга за величиною британська авіакомпанія в лондонському аеропорту Хітроу — «bmi» — оголосила про програму реструктуризації, яка передбачає призупинення деяких рейсів через безпрецедентно несприятливі ринкові умови. Як зазначається в прес-релізі компанії, у результаті змін рейс Київ — Лондон буде тимчасово припинено з 10 січня 2010 року. «Ми щиро перепрошуємо за незручності, що виникли у пасажирів у зв’язку із призупиненням рейсів, і за нагоди хотіли б подякувати тим, хто літав цими рейсами, за їхню лояльність та співпрацю. Опції щодо пересадки на інші рейси будуть доступні пасажирам із 2 грудня 2009 року, ми будемо зв’язуватися з клієнтами відповідно до наближення дат їхніх поїздок», — цитується в повідомленні генеральний директор «bmi» Домінік Пол. Зазначається також, що надалі авіакомпанія зосередить увагу на рейсах до країн нафтового, енергетичного ринків і ринків, що розвиваються, та сфокусується на обслуговуванні пасажирів бізнес-класу і пасажирів, що відвідують друзів та родичів, повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.