На Вінниччині училище отримало міжнародний сертифікат
Козятинське міжрегіональне вище професійне училище залізничного транспорту отримало сертифікат Міжнародного центру сертифікації в Лондоні, повідомляє Укрінформ з посиланням на Управління освіти та науки Вінницької облдержадміністрації. Процедуру оцінки роботи навчального закладу проводила компанія Education Society Ltd. За інформацією управління, це єдиний професійно-технічний навчальний заклад України, який пройшов міжнародну сертифікацію. Його новий статус дає випускникам училища — власникам міжнародних сертифікатів — перевагу на внутрішньому та світовому ринках праці. За словами директора навчального закладу Андрія Стецюка, документальна експертиза тривала п’ять років. Контрольні зрізи знань за 24-ма критеріями проводили міжнародні фахівці. Училище є найбільшим професійно-технічним навчальним закладом області. Щороку воно випускає близько 900 кваліфікованих працівників залізничного транспорту з 36 спеціальностей. Заклад став одним із базових для вивчення передового досвіду впровадження інновацій у навчальний процес. За підсумками всеукраїнської виставки-презентації інноваційних технологій у навчанні, що відбулася минулого року, училище отримало звання лауреата. Начальник Управління освіти та науки Вінницької ОДА Ігор Івасюк певен, що вся освітня сфера області рухається по інноваційній траєкторії. Лауреатами згаданої виставки-презентації також стали обласний Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти, Вінницьке міжрегіональне професійне училище та Тульчинське ВПУ №41. На базі ПТУ №32 у Гущенцях Калинівського району створено навчально-виробничий комплекс «Щедра нива» вартістю близько 4 млн. грн. Тут навчають молодь працювати на сучасній імпортній сільськогосподарській техніці та запровадженню новітніх агротехнологій. А одним із інструментів впровадження інноваційних методів в освіті регіону стала програма Світового банку «Рівний доступ до якісної освіти».
В Європі запровадили збір із вантажівок за забруднення повітря та шум
Європарламент схвалив запровадження зборів із вантажівок за за-бруднення повітря та шум, повідомляє УНІАН. Про це йдеться у доповіді Саїда Ель-Хадрауї (група соціалістичних партій, Бельгія), схваленій 11 березня на засіданні Європарламенту в Страсбурзі. За це рішення проголосували 359 депутатів, проти — 256, утрималися — 86. У документі депутати висловилися за підтримку принципу, відповідно до якого забруднювач платитиме більше. Вартість зборів, зокрема, залежатиме від стандарту машини (від Євро 0 до Євро VI). Депутати також підтримали запровадження зборів у години пік із вантажівок, але лише за умови, якщо такі ж збори буде запроваджено країнами-членами ЄС і до легкових автомобілів, які, на переконання Європарламенту, також відповідальні за «пробки» на дорогах. Європарламент також визначив цілі, на які мають використовуватися гроші, отримані від додаткових зборів: покращання екологічних стандартів автомобілів та розвиток альтернативної транспортної інфраструктури. Депутати також висловилися за запровадження так званої гірської надбавки для автодоріг у горах, доходи від якої мають витрачатися на будівництво паралельних транспортних коридорів. Новий проект директиви, яким вносяться зміни до директиви від 1998 року, передбачає також, що нові збори можуть застосовуватися до всіх автомобілів вагою понад 3,5 тонни та застосовуватися до всіх доріг, на яких спостерігається значний міжнародний транспортний потік. Водночас із доповіді було вилучено конкретні методики розрахунку нових зборів. Разом з тим, депутати вважають, що додаткові збори мають привести до підвищення загального рівня платежів із вантажівок максимум на 3%. Як повідомлялося раніше, комітет з питань транспорту та туризму Європарламенту підтримав проект доповіді 12 лютого.
Кабмін позбавив соцдопомоги окремі категорії сімей
Уряд вирішив не надавати соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям у випадку, якщо працездатний член такої родини не працює, не перебуває на обліку в центрі зайнятості й не навчається, повідомляє «Корреспондент». У окремих випадках допомога все ж таки виплачуватиметься, але це можливо лише за умови, якщо в сім’ях виховуються троє або більше дітей або є інвалід, або якщо сім’я не має джерел існування в результаті тривалої хвороби одного або кількох членів. Згідно із постановою, рішення про надання допомоги таким сім’ям можуть приймати комісії при місцевих органах виконавчої влади.
Також уряд розширив список сімей із дітьми, старшими 18 років, які можуть претендувати на соцдопомогу на дітей. На таку допомогу можуть претендувати не тільки сім’ї з дітьми, старшими 18 років, котрі навчаються в ПТУ і ВНЗ, але й такі, у яких діти навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах. Крім того, уряд постановив, що при виявленні недостовірної інформації про стан сім’ї виплата соцдопомоги припиняється із місяця виявлення порушень. Як повідомлялося, представники МВФ попередили Україну, що урізання бюджету для отримання кредиту вимагатиме жорстких заходів, оскільки основу видаткової частини становлять витрати на зарплату, пенсії та соціальні виплати.
До 2012 року населення Землі збільшиться до 7 мільярдів
За підрахунками ООН, чисельність населення Землі збільшиться до семи мільярдів до 2012 року, повідомляє агентство DPA. Варто зазначити, що нині населення Землі складає 6,8 млрд. осіб. За розрахунками ООН, у найближчі роки ця цифра збільшуватиметься в середньому на 78 мільйонів щорічно і, переваливши за сім мільярдів у 2012 році, до 2050 року досягне дев’яти мільярдів. Також в ООН прогнозують, що в 2045—2050 роках на планеті народжуватиметься в середньому по 2,02 дитини на одну жінку (в 2005—2010 роках цей показник становить 2,56 дитини на жінку). Крім того, якщо показники народжуваності, всупереч прогнозам, не знизяться, то 2050 року на Землі проживатиме 10,5 мільярда людей. Як повідомляється, зростання чисельності населення триватиме в основному в найбільш багатолюдних і небагатих регіонах. Так, у 2010—2050 роках половину очікуваного приросту населення планети забезпечать вісім країн — Індія, Пакистан, Нігерія, Демократична Республіка Конго, Танзанія та Бангладеш, США та Китай.