Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

ТБ-НОВИНИ. СВІТ

30 січня, 2009 - 00:00

У Білорусі запрацював телеканал для глухих людей

Безкоштовна тестова трансляція телеканалу «Жест», яка адресована людям із порушенням слуху, поки що відбувається щодня лише з 18.00 до 22.00, повідомляє «Телекритика». Заснувало цей інформаційно-розважальний та культурно-просвітницький канал Білоруське товариство глухих. Поступово на ньому переважатимуть художні та мультиплікаційні фільми, серіали, тематичні та новинні програми, що супроводжуватимуться субтитрами або жестовим перекладом. Канал увійшов до пакету найбільшої мінської кабельної мережі.

Грузинська журналістка зняла документальний фільм про серпневі події

Телебачення Грузії зробило власний документальний фільм про війну в Південній Осетії. 24 січня на грузинському телеканалі «Аланія» відбулась прем’єра цієї російськомовної стрічки «Хроніки грузинського серпня». Це перший грузинський фільм російською мовою, присвячений збройному конфлікту в Південній Осетії в 2008 році, повідомляє «Телекритика» з посиланням на «Майдан». Стрічку, тривалістю одну годину, зняла журналістка Іа Барателі, використовуючи в тому числі раніше невідомі кадри, надані МВС Грузії. «Мета фільму — показати, що війна почалась не спонтанно, а довго готувалась. Це перший фільм, заснований не на емоціях, а на документальних матеріалах», — розповіла пані Барателі.

Французька влада своєрідно підтримає пресу

Оригінальний спосіб підтримати пресу та змусити молоде покоління читати газети придумав французький президент Ніколя Саркозі. Вісімнадцятилітні французи тепер отримають безкоштовну підписку на улюблену газету за власним вибором, повідомляє lenta.ru. Цей захід — одна з форм державної підтримки газетної індустрії Франції, що серйозно постраждала від глобальної фінансової кризи. Так, держава зобов’язалася компенсувати витрати з доставки газет, зменшити податок для розповсюджувачів преси та вдвічі збільшити державний фонд для закупівлі рекламних площ у газетах. Лідер Франції також заявив, що ця програма допоможе «виробити у молоді звичку читати пресу».

Рекламісти створюватимуть імідж Косово

Покращенням іміджу Косово на міжнародній арені професійно займеться рекламне агентство Saatchi & Saatchi, повідомляє lenta.ru. з посиланням на Associated Press. Саме Saatchi & Saatchi виграло конкурс на контракт з урядом республіки. Сума контракту — 5,7 млн. євро. Не виключено, що робота агентства буде направлена на визнання незалежності Косово тими державами, які цього не зробили. Нагадаємо, республіка оголосила незалежність у лютому 2008 року, її визнали 54 країни.

Газета: 
Рубрика: