З’явився новий індикатор UACIUIndex
Інвестиційна компанія «Конкорд Капітал» розпочала публікацію нового індикатора фондового ринку України — ConcordeUkrainianInvestableUniverseIndex (UACIUindex). UACIU являє собою ціновий, зважений за ринковою капіталізацією (free-float) індекс найбільш ліквідних акцій і депозитарних розписок українських компаній, представлених на ПФТС, Варшавській та Лондонській фондових біржах. Експерти «Конкорд Капіталу» наголошують, що UACIU складений таким чином, що жоден папір індексного кошика не може мати вагу, що перевищує 10%, а це дозволяє знизити волатильність індексу та вплив на нього окремих членів кошика. Розрахунок індексу проводиться щодня, за дату початку розрахунку індексу прийнято 29 грудня 2006 року, початкове значення індексу — 100 пунктів. Відмінною рисою індексу є включення до його кошика найбільш ліквідних акцій, які раніше не були представлені ні в одному з існуючих індексів фондового ринку України. Серед них — акції Ferrexpo, JKX, RegalPetroleum, KernelGroup, Landkom, сукупний обсяг торгів якими перевищує 2/3 загального обсягу торгів акціями українських компаній, а freefloat капіталізація становить 1/3 всього ринку. У компанії наголошують, що індексний кошик UACIU відображає реальну галузеву структуру українського фондового ринку, на відміну від індексного кошика ПФТС, який не включає жодної акції компаній аграрного, споживчого сектору та сектору нерухомості. Понад 40% кошика ПФТС складають акції компаній енергетичного сектору, незважаючи на те, що їхня ринкова частка не перевищує 15%. На думку експертів інвесткомпанії, UACIU дає інституційним інвесторам більш точний інструмент для порівняння прибутковості їхніх портфелів із прибутковістю українського ринку в цілому.
Статутний капітал розширять
Акціонери ВАТ «Славтяжмаш» ухвалили рішення збільшити статутний капітал у шість разів шляхом закритого розміщення акцій додаткової емісії. Залучені кошти планується направити на розширення виробничих площ і модернізацію основних фондів, а також на поповнення оборотних коштів товариства. Акції планується розмістити в два етапи — з 5 по 19 листопада, та з 20 по 21 листопада поточного року. Згідно з інформацією емітента, наразі основними акціонерами ВАТ є Науково-виробнича фірма «Дніпротехсервіс» (Дніпропетровськ, володіє 37,459% акцій ВАТ), кіпрська Neewel Limited (24,99%) і закритий венчурний пайовий інвестфонд «Кремінь інвест» КУА «Альтера Ессет» (Київ, 21,464% акцій).
Молочний прибуток поменшав на 26,8%
«Укрпродукт Груп», великий український виробник фасованого масла та плавленого сиру, в січні—червні 2008 року скоротив прибуток після оподаткування до GBP 1 мільйона ($1,853 мільйон за діючим курсом). Як говориться в повідомленні холдингової компанії групи Ukrproduct Group Limited на Лондонській фондовій біржі в середу, EBITDA за підсумками січня—червня цього року поменшала на 18,6% — до GBP 2 мільйонів, а консолідовані прибутки зросли на 7,7% — до GBP23,6 мільйона. У результаті, рентабельність прибутку після оподаткування скоротилася з 6,3% до 4,3%, за EBITDA — з 11,3% до 8,6%. Погіршення фінрезультатів у компанії пояснюють падінням цін на світових молочних ринках. Серед негативних чинників, які можуть вплинути на роботу компанії у другому півріччі 2008 року, також називають введення в серпні обмеження на поставки твердих сирів і сухого молока до Росії.
Луганчани вдадуться до концесії теплокомуненерго
Депутати Сєверодонецької міської ради на сесії ухвалили рішення передати в концесію комунальне підприємство «Сєверодонецьктеплокоммуненерго» Майбутній концесіонер наразі не відомий. Однак представники міськради говорять про швидке та значне підвищення оплати за опалення та гаряче водопостачання. У березні 2008 року депутати Луганської облради ухвалили рішення про передачу обласного комунального підприємства «Компанія «Луганськвода» в концесію «Росводоканалу». У Луганській міськраді розглядається можливість передачі в концесію міського комунального підприємства «Теплокомуненерго».
Потужності для випуску напіввагонів на возиках збільшать
ВАТ «Дизельний завод», що входить до складу великої промислово-інвестиційної групи «Інтер Кар Груп», створює нові виробничі потужності для будівництва напіввагонів на возиках з осьовим навантаженням 25 т наразі завод випускає напіввагони на возиках із навантаженням 23 т), розроблених «Інтер Кар Груп». Перевагою таких вагонів у порівнянні з типовими є збільшення вантажопідйомності на 7—10%, термін служби — на 20—5%, міжремонтного пробігу — в 2—3 разу. Крім того, у 3—3,5 разів скорочуються щорічні витрати на утримання. У групі наразі не розголошують, наскільки зросте потужність підприємства, і не уточнили планів з випуску таких вагонів. У числі передумов до створення вагонів нового покоління, в ПІГ «Інтер Кар Груп» акцентували увагу на зростанні вантажоперевезень залізничним транспортом в останні 5—6 років у країнах СНД і Балтії після спаду в 1990-х роках, що пов’язано зі збільшенням промислового виробництва та розвитком міжнародної торгівлі.