На цей раз собі в компанію відома балерина та світська левиця запросила колег із Большого театру. Анастасія обіцяє, що шоу, яке вона покаже публіці на сцені Палацу «Україна», не залишить байдужими всіх, хто любить хореографію, причому не лише класику, але й модерн, а також оперу. Її партнером виступить відомий танцівник Ренат Аріфулін, а усолоджувати співом будуть вокалісти Наталя Бороздіна та Давид Квініанідзе.
Київ для Волочкової — знакове місто. Саме в нашому місті запалала її зірка (1996 року Анастасія посіла перше місце й отримала золоту медаль на II Міжнародному конкурсі балету ім. Сержа Лифаря), її помітив знаменитий хореограф Юрій Григорович (голова журі конкурсу). Потрібно зауважити, що балерина зуміла скористатися шансом, який дала їй доля. Вона стала суміщати роботу в Маріїнському, а потім й у Большому театрах, із гастролями по різних країнах. Її репертуар складається із класики: Одетта-Оділія («Лебедине озеро»), Нікія («Баядерка»), Жізель («Жізель»), Аврора («Спляча красуня»), Фея Бузку («Спляча красуня»), Кітрі («Дон Кіхот»), Медора («Корсар»), Раймонда («Раймонда»), Клара («Лускунчик»), Жар-Птиця («Жар-Птиця»), Шехерезада («Шехерезада»), Солістка («Пахіта»), Зарема («Бахчисарайський фонтан»), Дівчина («Дух троянди», М. Фокін), «Вмираючий лебiдь» (М. Фокін), але й модернові номери, які ставилися спеціально для неї — «Танго», «Метаморфози», «Моя хризантема» (постановки Е. Смирнова), «Пам’яті принцеси Діани» (постановка Л. Урсуляка) й інш.
Багато в чому статус сучасної балетної примадонни Анастасія Волочкова здобула завдяки опікуванню своїх багатих протеже. Так, англійський адвокат і мільйонер Ентоні Керман допоміг їй із контрактом до Англійського національного балету. У списку «меценатів» балерини (в різні часи) були: співвласник нафтової компанії «Нафта-Москва» Сулейман Керімов, бізнесмен В’ячеслав Лейбман, президент пітерської корпорації «Строймонтаж» Сергій Полонський й інш. Її завалювали квітами та подарунками, але навіть дуже впливові чоловіки не змогли вберегти танцівницю від неприємностей. Наприклад, гучна історія звільнення та відновлення по рішенню суду Волочкової до трупи Большого театру, яка детально коментувалася в ЗМІ.
Практично кожний виступ танцівниці та поява на VIP-заходах обростає чутками. Слід віддати належне вмінню Насті привернути увагу до себе. Тому в неї є маса шанувальників, але й немало людей, які досить критично ставляться до її піар-акцій (на сцені й у житті). Але факт залишається фактом: де б не з’явилася Волочкова — її не можна не помітити, а тому сьогодні важко знайти видання, яке не написало б щось про Анастасію. Це може бути враження від її виступу на сцені або на катку (вона була учасницею телепроекту «Льодовиковий період» у парі з Антоном Сихарулідзе і багатьом глядачам запам’ятався їхній відвертий номер «Адам та Єва», виконаний під пісню Валерія Меладзе «Притяженья больше нет»), або фотосесії в глянцевих журналах із зворушливими розповідями про щасливе сімейне життя з Ігорем Вдовіним (доктором юридичних наук, головою правління Національного агентства прямих інвестицій), які позують для фотографiв із донькою Аріадною. Так, усе це є, але не слід забувати, що Волочкова за вдачею трудоголік. Можна захоплюватися її зібраністю: щоденні тренінги та репетиції, вмінням бути красивою та привабливою. І нехай суперники кажуть, що Волочкова робить із балету «попсу», але з іншого боку, завдяки Насті багато молодих людей стали цікавитися хореографією, а це вже добре.