Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

МОЗАЇКА

5 грудня, 2007 - 00:00


Портвейн за $9 тисяч

Пляшка массандрівського портвейну «Лівадія» врожаю 1891 року з особистою печаткою останнього російського імператора Миколи II пішла на британському аукціоні «Бонемс» за рекордні $9 тисяч з початковою ціною в $5—6 тисяч. Про це повідомив РІА «Новости» директор представництва славетного кримського виноробного господарства «Массандра» в Великій Британії Сергій Фостер. На аукціон були виставлені массандрівські вина з погребів Миколи II. Так, пляшку вина «Мед з алтайських лугів» урожаю 1886 року було продано приблизно за $4 тисячі, а вино врожаю 1880 року «Сьоме небо князя Голіцина», що вважалося одним iз найцікавіших лотів, реалізовано більш ніж за $5 тисяч.

«Але це все старі вина, а продавали ми й відносно молоді — п’ятдесятирічної витримки. Наприклад, «Токай» урожаю 1958 року пішов за тисячу доларів, що є дуже хорошим результатом», — сказав представник виноробного господарства. — Підсумки дуже тішать. «Массандра» була серед зірок, і сама стала зіркою».


Формула жіночої краси

Це не та, що набила оскому: 90—60—90. Відтепер її «вимірюватимуть» і «обчислюватимуть» за абсолютно іншим принципом. Річ у тім, що німецькому психологу з Регенсбурга вдалося вивести математичну формулу, за якою можна розрахувати жіночу красу. Мартін Грюндль поставив собі за мету з’ясувати, яка ж жінка вважається ідеальною. З цією метою він провів інтернет-опитування серед 60 тис. учасників.

Добровольцям було запропоновано змінювати зображення жінки за п’ятьма параметрами доти, доки вона не стане, на смак респондента, ідеальною. Наступний етап опитування являв собою віртуальний конкурс краси — з десяти відретушованих зображень однієї й тієї ж жінки треба було вибрати п’ять найпривабливіших. При цьому зріст і вага були несуттєвими чинниками.

Зібравши результати опитування, Грюндль дійшов висновку, що жіночу красу можна описати формулою. При цьому не має значення, висока жінка чи низенька, гладка чи худорлява, головне — пропорційна статура. Як зауважив сам психолог, «це та сама золота середина, яка робить людину привабливою». Привабливість у виведеній вченим формулі позначена як Y. Сама формула виглядає так: Y = b1 x 1 + b2 x 2 +... + b13 x 13 + t. Значення змінних величин містять у собі «коефіцієнт андрогенності», що включає в себе об’єми грудей, талії й стегон. Чим цей коефіцієнт нижче, тим більше звабних вигинів на жіночому тілі.

Така складна формула, на думку психолога, просто необхідна, оскільки простіші варіанти зазвичай бувають помилковими, повідомляє utro.ru. Наприклад, завжди вважалося, що чим менше співвідношення між талією та стегнами, тим краще. Однак Грюндль стверджує, що співвідношення може виявитися «незначним» за рахунок широких стегон, а не за рахунок тонкої талії. Виведена ним формула свідчить, що граничні значення — наприклад, дуже великі груди, — не обов’язково мають сприйматися як гарні, оскільки варто якомусь значенню перетнути верхню межу, воно стає позитивним в одному місці й негативним в іншому.


Сигарети по картках

У Японії надійдуть в обіг смарт-картки, покликані запобігти купівлі сигарет неповнолітніми, повiдомляє lenta.ru. Наразі у країні є понад півмільйона апаратів, що продають тютюнові вироби. Планується, що незабаром вони будуть оснащені спеціальними зчитувальними пристроями, і придбати сигарети зможуть лише власники смарт-карток. Самі картки під назвою taspo видаватимуться безкоштовно. Однак для цього необхідно заповнити спеціальні бланки, які можна отримати в тютюнових магазинах. Заповнені анкети разом із копіями документа, що підтверджує особистість, потрібно відправити поштою контролюючому органу. Смарт- картку з доданою до неї фотографією власника буде надіслано протягом двох тижнів від дня відправки документів. Перші машини, які продаватимуть сигарети виключно власникам смарт-карток, з’являться у Японії вже у березні наступного року.

Газета: 
Рубрика: