Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

20 жовтня, 2007 - 00:00

Замість соку — алюміній

Ужгородська компанія «ОЛМІ-Технолоджі» та громадянин Словаччини Міхал Карх створили спільне підприємство з метою будівництва в Закарпатті заводу з переробки алюмінію для випуску віконних профілів і автозапчастин. Як повідомив директор «ОЛМІ-Технолоджі» Ігор Бєлоєнко, збудувати завод планується в прикордонному Чопі, де Карх 2006 року викупив приміщення колишнього заводу з розливу соків з прилеглою територією площею близько 1 тисяча кв. м. За його словами, «ОЛМІ-Технолоджі» здійснюватиме реконструкцію приміщень і налагодження виробництва. Статутний капітал СП становить $1 мільйон. Нині вже закуплено обладнання англо-чеської фірми на $1,5 мільйона, а в цілому інвестиції у створення підприємства становили близько $3 мільйонів. Продукцію заводу, який переплавлятиме до 300 тонн алюмінію на місяць, передбачається реалізовувати як в Україні, так і за кордоном.

У «Великій кишені» ще чотири магазини. У Молдові

Київське ТОВ «Квіза-Трейд» купило 100% акцій мережі кишинівських супермаркетів Green Hills Market, яка є лідером на ринку Молдови. Як повідомила вчора компанія в прес-релізі, внаслідок операції українська мережа «Велика кишеня» збільшилася на чотири магазини, які продовжать працювати в Молдові під колишньою назвою Green Hills Market. Згідно з повідомленням, купівля молдавської мережі супермаркетів Green Hills Market дозволить компанії «Квіза Трейд» збільшити капіталізацію бізнесу та підвищити інвестиційну привабливість компанії як міжнародного оператора ритейлу. Разом із тим, компанія зазначає, що «Квіза-Трейд» не планує здійснювати ребрендинг й проводити зміни в складі керівництва й основної команди працівників молдовської мережі.

Інвестиції в авторинок. Поки орієнтовні

Один iз найбільших суб’єктів автомобільного ринку України, корпорація «АІС» 2008 року збирається інвестувати в розвиток дилерської мережі не менш як $15—20 мільйонів, повідомив журналістам директор торговельно-сервісної мережі корпорації Олег Мастюк. Разом із тим, він підкреслив, що це цифри орієнтовні, оскільки наразі ведеться опрацювання контрактів на наступний рік. «Точну суму інвестицій я наразі назвати не можу, оскільки зараз опрацьовуються контракти на наступний рік, і ми маємо розуміти, скільки заробимо й скільки можемо вкласти в мережу, але це буде не менш як $15— 20 мільйонів», — зазначив Мастюк. Торкаючись питання про виконання складеного на 2006—2007 роки інвестиційного плану корпорації, згідно з яким у розвиток торговельно-сервісної мережі планувалося вкласти понад $50 мільйонів, здебільшого в будівництво торговельно-сервісних центрів, Мастюк зауважив, що внаслідок певних обставин на сьогодні освоєно близько 50—60% заявленої суми.

Газета: 
Рубрика: