Швидкісна обновка
«Укрзалізниця» відкрила рух прискореного денного пасажирського потяга на Південній залізниці за маршрутом Харків — Донецьк. Як повідомила прес-служба Харківської обласної державної адміністрації, новий потяг складається з шести комфортних вагонів другого класу, які на замовлення ПЗ були переобладнанні на Харківському вагонобудівному заводі зі старих купейних вагонів виробництва Німеччини. Вагони оснащені економічною системою електропостачання, кондиціонування повітря та екологічно чистими вакуумними туалетами. Денний експрес їздитиме з більшою швидкістю, ніж звичайний потяг і автобус, до його складу також включений вагон-ресторан. Потяг курсуватиме щодня. Час руху — близько шести годин, вартість проїзду — 31,58 гривень.
Deutsche Bank допомагає українським колегам
Увесь об'єм річних облігацій ТОВ «Комерційний банк «Дельта» (Київ) на суму 300 мільйонів гривень і з прибутковістю 18% річних викуповує німецький Deutsche Bank. Про це вчора повідомив голова ради директорів банка «Дельта» Микола Лагун. За його словами, 2007 року банк планує залучити на зовнішньому ринку близько $500 мільйонів через різні фінансові інструменти, у тому числі через синдиковані кредити й випуск єврооблігацій.
Девелоперська компанія шукає проекти
Акціонери інвестиційної компанії Concorde Capital (Київ) створили девелоперську компанію Concorde Development. За словами генерального директора Concorde Capital Ігоря Мазепи, нині Concorde Development веде пошук проектів будівництва об'єктів нерухомості. Директором Concorde Development призначений Валерій Кирілко, що раніше займав посаду генерального директора консалтингової компанії Castle Development, а до цього — гендиректора Real Estate Solutions. Інвестиційна компанія Concorde Capital створена в листопаді 2004 року, надає брокерські послуги інституційним інвесторам, а також послуги в області корпоративних фінансів для вітчизняних компаній.
Літати будуть за старою ціною
Авіакомпанія «АероСвіт — Українські авіалінії» домовилася з постачальником авіапального ЗАТ СП «Кребо» про збереження до кінця року колишніх умов постачання авіапального. Згідно з домовленістю, повідомив прес-секретар авіакомпанії Сергій Куций, за підсумками минулих переговорів сторін, постачання авіапального у грудні буде здійснюватися як і раніше, відповідно до загальноприйнятої європейської формули розрахунку ціни авіапального, прив'язаної до його котирування на Роттердамській біржі. Постачальник 24 листопада повідомив авіакомпанію про намір підвищити з грудня ціну пального на 22%, нагадав Куций. Разом із тим, він зазначив, що сторонам поки не вдалося домовитися про збереження нинішніх принципів роботи 2007 року. За його даними, партнери домовилися обмінятися цього тижня пропозиціями щодо умов поставок, ще через тиждень — провести наступний раунд переговорів на рівні делегацій.
У планах — розширити присутність у регіонах
ТОВ «Фірма Т.М.М.» (Київ) планує направити $5 мільйонів на створення власного інжинірингового центру, який буде виконувати проектні роботи. Генеральний директор компанії «Т.М.М.» Микола Толмачов уточнив, що половина цих коштів уже вкладена. «Крім придбання майданчиків і будівництва, ми будемо займатися проектуванням і обслуговуванням побудованих об'єктів», — зазначив він. За словами Толмачова, планується також збільшити присутність у регіонах. «Ми вже будуємо в Києві, Харкові, відкриваємо об'єкти у Житомирі й Криму. Ще в ряді регіонів ми ведемо переговори», — розповів він і відмітив, що компанія збирається розширити виробництво бетону й металоконструкцій і впровадити систему управління якістю за стандартами ISO.
Хто ж будуватиме нове «Укриття» для ЧАЕС?
Асамблея донорів узгодила продовження термінів підведення підсумків тендера на будівництво нового безпечного конфайнмента (НБК) над четвертим енергоблоком Чорнобильської АЕС. За словами голови представництва Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР) в Україні Камена Захарієва «тільки десь до лютого буде закінчений цей тендер». Водночас Захарієв відмітив, що точні терміни завершення назвати сьогодні не можна. Потенційним переможцем тендера є Novarka, однак офіційно підсумки тендера не підведені, оскільки ЄБРР чекає визначеності щодо цього питання з боку уряду України. Остання асамблея донорів підтримала позицію ЄБРР з проведення тендера. Генеральний директор державного спеціалізованого підприємства «Чорнобильська АЕС» Ігор Грамоткін напередодні заявив, що остаточно переможець тендера може бути визначений у грудні.