Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Комп’ютерами озброюються малі та середні підприємства

Розширення продажу ПК забезпечило старт в Україні всесвітньої маркетингової кампанії
22 липня, 2006 - 00:00

Провідний гравець українського ІТ-ринку — компанія Hewlett-Packard оголосила сьогодні про розширення продажу персональних комп’ютерів, вироблених в Україні, та про старт в нашій країні всесвітньої маркетингової кампанії «Computer is Personal Again»: комп’ютер знову персональний.

Нагадаємо, що Hewlett- Packard є постачальником технологічних рішень для споживчого ринку, бізнесу і державних установ у всьому світі. Спектр пропозицій компанії охоплює ІТ-інфраструктуру, глобальні сервісні послуги, продукти для домашнього використання у сфері персональних комп’ютерів, обчислень, друку і обробки зображень. За останні чотири фінансових квартали, що закінчилися 30 квітня, оборот компанії становив $88,9 мільярда.

За час, що минув з початку серійного виробництва персональних комп’ютерів Hewlett- Packard на «Фабриці АЛС» в Україні, збільшення їх поставок на ринок країни, за оцінками компанії, становило 146% (зростання обороту), а частка цих комп’ютерів на ринку десктопів за цей період зросла в 3,2 раза. Це узгоджується з планами, які компанія Hewlett-Packard озвучила літом 2005 року. Тоді намічалося, що заплановане збільшення на ринку частки десктопів НР за перші 12—18 місяців роботи з початку серійного виробництва комп’ютерів в Україні має бути не менше, ніж п’ятиразовим. При цьому не зайве зазначити, що за цей час, за різними оцінками, темпи зростання українського ринку ПК становили лише близько 28%.

Керівник підрозділу персональних комп’ютерних систем в Україні та керівник організації бізнес-партнерів в Україні Сергій Кадулін зазначає: «Збільшення продажу персональних комп’ютерів Hewlett- Packard в нашій країні пояснюється передусім більш високою ціновою конкурентоспроможністю наших комп’ютерів українського виробництва порівняно з їхнiми аналогами, що імпортуються. Крім того, українські користувачі оцінили переваги, які вони отримують, купуючи комп’ютери від лідера світового ринку: найвища якість, надійність, доступна ціна, низька вартість володіння, ергономічність, безшумність і відповідний рівень підтримки. Комп’ютери на базі останніх процесорів Intel, з можливістю вибору різних конфігурацій, затребувані у всіх сегментах ринку. Оскільки компанія Hewlett-Packard відчуває зростання попиту з боку українських замовників, то виникла потреба розширення пропозиції, насамперед для сегмента малих і середніх підприємств».

Для задоволення зростаючого попиту українських замовників, компанія Hewlett- Packard оголосила про розширення каналу продажу і збільшення кількості партнерів, які будуть постачати на український ринок персональні комп’ютери Hewlett-Packard. Насамперед цей крок спрямовано на задоволення запитів з боку великої кількості малих і середніх підприємств, особливо в регіонах України. При цьому Hewlett-Packard робить зусилля щодо розширення своєї сервісної мережі. Повний список компаній, що постачають на вітчизняний ринок комп’ютери Hewlett-Packard українського виробництва, опубліковано на сайтi www.hp.ua/pc/wherebuy.

Для підтримки продажу і забезпечення ефективної інформації про переваги продукції Hewlett-Packard (включаючи не тільки персональні комп’ютери, але і весь спектр додаткових пристроїв) компанія також розпочинає в Україні всесвітню маркетингову кампанію під гаслом «Комп’ютер — знов персональний». Розпочавшись в Україні, вона охопить всі географічні ринки, на яких працює Hewlett-Packard, і буде спрямована на всі сегменти ринку. Вона використовує різні засоби масової комунікації, розповідаючи про широкий спектр продукції Hewlett-Packard і її переваги. Передбачається, що маркетингова кампанія триватиме близько року. Детальнiшу інформацію про цю кампанію, а також про продукти і послуги, що пропонуються Hewlett-Packard на ринку України, можна знайти на сайті www.hp.ua.

Сергiй КАДУЛІН
Газета: 
Рубрика: