Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Нацрада з питань телерадіомовлення планує попередити телеканали «щодо підсумків виборів»

31 березня, 2006 - 00:00

Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення збирається наступного тижня оприлюднити звіт про роботу телевізійних і радіоканалів у контексті дотримання прав та обов’язків iз висвітлення виборчої кампанії 2006 року, за яким, можливо, почнуться дисциплінарні санкції стосовно низки каналів, повідомляє Інтерфакс-Україна.

«У цьому звіті... ми надамо інформацію про дотримання порядку мовлення та можливі порушення, що були зафіксовані в діяльності телерадіоорганізацій у ході висвітлення виборчого процесу», — сказав перший заступник глави Нацради Юрій Сторожук на прес-конференції в середу в Києві.

За словами Юрія Сторожука, інформація щодо моніторингу за роботою теле- і радіокомпаній надходить як із Києва, так і з областей. «Уже можна передбачити, що будуть застосовані певні санкції до низки компаній», — зазначив він, додавши, що цей звіт розглядатимуть на засіданні Нацради наступного тижня.

Водночас голова Нацради з питань телебачення та радіомовлення Віталій Шевченко зазначив, що у вигляді санкцій оголошуватимуть попередження окремим каналам телебачення та радіомовлення і, «можливо, лише попередження». За його словами, швидше за все, відносно цих телерадіокомпаній призначать перевірки «для того, щоб мати більш повну інформацію про те, як вони працюють, або ж як вони виправляють результати застосування до них дисциплінарних санкцій». «Ми мали всі приводи для застосування санкцій, але не скористалися жодним до кінця виборчої кампанії. Ми це робили свідомо, нас ніхто не може обвинуватити в тому, що ми скористалися цією можливістю для того, щоб когось зіпхнути, когось стимулювати, комусь посприяти. Але тепер, маючи достовірні відомості та перевірені факти, вже після завершення кампанії ми застосуємо ці санкції», — додав Віталій Шевченко.

Він зазначив, що серед порушень під час виборчої кампанії — використання в ефірі «прихованої політичної реклами», надання необмеженого ефіру певним кандидатам, а також те, що кілька суб’єктів виборчого процесу з’являлися в соціальній рекламі, не маючи на те права.

Газета: 
Рубрика: