Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

15 березня, 2006 - 00:00

«Солодкі» показники зростання

Компанія «Конті» (раніше — «Київ-Конті»), один із найбільших виробників кондитерських виробів в Україні, збільшила в 2005 році реалізацію продукції на 29% порівняно з 2004 роком — до 920,3 млн. грн. (без ПДВ). Як зазначається в повідомленні компанії, в фізичному обчисленні обсяг продажу становив 150,5 тис. тонн, що на 14% більше, ніж у 2004 році. Минулого року українські фабрики компанії «Конті» збільшили продаж кондитерських виробів на 17% порівняно з 2004 роком — до 596 млн. грн. (без ПДВ), належна компанії Курська кондитерська фабрика (РФ) — на 58% — до 324,3 млн. грн. (без ПДВ). Група «Конті» минулого року виробила 151,1 тис. тонн кондитерських виробів, що на 20% більше порівняно з 2004 роком.

Золото продається без поставки

Брокбізнесбанк запропонував клієнтам продаж банківського золота та паладію без фізичної поставки. Як повідомив агентству Інтерфакс-Україна головний фахівець управління з роботи з банківськими металами банку Ігор Сливчак, проведення безготівкових операцій із банківськими металами дозволяє клієнтам банку економити 2-3% суми за рахунок того, що не треба надавати замовлення на виготовлення злитків у афінажера, а також здійснювати поставку злитків. Для обліку безготівкових банківських металів Брокбізнесбанк відкриває поточний металевий рахунок. Клієнт може продати банку безготівкові банківські метали в будь-яку мить за поточним котируванням банку. За оцінкою І. Сливчака, останнім часом привабливість банківських металів як засобу хеджування від інфляційних ризиків значно зросла.

Стабільність у іпотечному кредитуванні

Попит на іпотечні кредити та обсяги іпотечного кредитування в Україні від початку року залишається стабільним. Про це повідомили агентству Інтерфакс-Україна в УкрСиббанку (Харків) із посиланням на заступника начальника управління стратегічного маркетингу Володимира Буданова. За його словами, скандал навколо групи компаній «Еліта-Центр» не вплинув на обсяг іпотечного кредитування в УкрСиббанку як на первинному, так і на вторинному ринку нерухомості. «На первинному ринку банк традиційно працює тільки з надійними партнерами, на вторинному ринку — кредитує клієнтів із найменшими ризиками», — сказав В. Буданов. Банкір зазначив, що загалом від початку року кількість укладених угод за іпотечними кредитами знаходилася на прогнозованому рівні.

Прибуток менший за запланований

Консолідований чистий прибуток НАК «Енергетична компанія України» за підсумками роботи в 2005 році становив 139,1 млн. грн., тоді як 2004 рік компанія закінчила зі збитком у розмірі 717,5 млн. грн. Забезпечивши прибуткову діяльність підпорядкованих підприємств, «Енергетична компанія України» перевиконала податкові зобов’язання на 15%. Підприємства НАК минулого року сплатили до бюджетів усіх рівнів 2,001 млрд. грн., що 35% більше, ніж у 2004 році. Податкова недоплата цих підприємств перед бюджетами всіх рівнів скоротилася на 119 млн. грн., або на 30%. Як повідомлялося, «Енергетична компанія України» планувала завершити 2005 рік із консолідованим чистим прибутком у розмірі 604,4 млн. грн.

Ще один житловий будинок

Український консорціум «Екосорб» (Київ) збирається випустити облігації серії «А» номіналом 5 тис. грн. на суму 16,5 млн. грн. Облігації розміщуватимуться за допомогою андеррайтера АТ «Інвестиційна компанія «А.І.С.Т.-Інвест» (Київ) із 20 березня по 31 грудня 2006 року. Погашення облігацій заплановане на 1 квітня 2009 року. Кошти, залучені від розміщення облігацій, компанія спрямує на будівництво житлового будинку в Солом’янському районі Києва. Доходу з облігацій не виплачуватимуть, а при їхньому погашенні власник може отримати у вказаному житловому будинку квартиру, оплачену придбаними облігаціями, з розрахунку 1 кв. м загальної площі за 1 шт.

Аналог французьких вин

ТОВ «Інкерманський завод марочних вин» презентувало перше купажне червоне сухе вино торгової марки Inkerman «Мерло-Каберне». Про це повідомив Перший національний виноробний холдинг. «Ми досить довго виношували ідею створення класичної французької колекції. На жаль, зробити це раніше не дозволяла якість виноматеріалів. Тільки цього року вдалося втілити ідею в готовий продукт», — зазначає директор департаменту нових технологій, розвитку та контролю якості холдингу Лариса Шимчук. Вино «Мерло-Каберне» виробляють із європейських сортів винограду Мерло і Каберне- Совіньон із витримкою в дубових бочках не менше року, воно є аналогом французьких вин. Вино надійде в продаж у березні за ціною 25 — 28 грн. за пляшку.

Газета: 
Рубрика: