Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Дизайнери сантехніки «самовиразилися»

1 лютого, 2006 - 00:00
ФОТО АВТОРА

Згідно зі статистикою, чоловік проводить в туалетній кімнаті 3 роки життя, а жінка — 9 років. Ми звикли до зручностей цивілізації і вже забули, що почали користуватися ними відносно недавно. Наприклад, цього місяця зливному бачку виповнилося 45 років відтоді, коли його вперше запатентували в Англії. Завдяки цьому винаходу унітаз прийняв звичну нам форму. Протягом останніх 20 років унітаз і взагалі сантехніка практично не видозмінювалися. Міняти те, що й так купують, не було потреби. І марно. Харківські дизайнери вважають сантехніку одним із найцікавіших предметів для творчого самовираження. Нинішній конкурс проходить уже вшосте. Його організовано харківським салоном сантехніки «Фаволо ді оро» і проводять на базі Харківської академії дизайну. «Водопарад» дав «путівку в життя» багатьом талановитим дизайнерам, незмінним учасникам престижних міжнародних виставок. «Водопарад» — це творчі роздуми на тему води. Звичні форми сантехніки оригінально обіграються. Дизайнери припускають, що незабаром унітаз, пісуар і біде стануть виявленням індивідуальності власника, проте до розумних меж, із збереженням комфорту. «Це тільки здається, що тут грають — тут люди серйозно працюють» — каже куратор проекту «Водопарад» Володимир Бондаренко. Автори кращих робіт виставки, крім цінних подарунків, отримали можливість відвідати за кордоном кращі європейські фірми виробників сантехніки.

Марина ГОЛІНА, Харків
Газета: 
Рубрика: