«Кохання, гроші, пістолет» — три основних інгредієнти у рецепті успішного сучасного серіалу. Додавши до цього ще кілька важливих складових, таких як інтрига, музика, «пісні- танці», екстрим і т.п., «Інтер» презентував пакет своїх нових дванадцяти проектів. Деякі з них український (як і близькозакордонний) глядач зможе побачити вже до кінця року.
Телеканал «Інтер» розпочав знімати власні серіали три роки тому, щорічно нарощуючи оберти. Чи переросте тут кількість в якість — вирішувати глядачеві. Однак те, що Україна в особі одного з вітчизняних каналів-лідерів поступово стає країною, так би мовити, «серіально-здатною», говорить саме за себе. Лускати нові проекти з солідними бюджетами, як горішки, Україні допомагають не тільки вітчизняні актори, але і російські, латвійські (в особі Арніса Ліцитіса), і навіть фінські (в особі Віллі Хаапасало, якого пiсля «Особливостей нацiонального полювання» називають «мегазіркою російського кіно») актори.
Одним із символів того, що серіальна індустрія в Україні рухається вперед «семимильними кроками», стало народження найдовшого (105 серій) в історії українського ТБ серіалу «Зцілення коханням», спільного продукту «Інтера», продакшн-студії «Фільм Ю. Ей.» і ТЕ «Мамаду». Серіал з’явиться на українських екранах, як і заплановано, 17 січня, а у сусідній Росії проект демонструватиметься на телеканалі «Росія». Співпродюсер Валентин Опалєв назвав створення проекту відчайдушним і ризикованим кроком у нинішніх умовах, адже фільм дуже дорогий. Це не тільки найтриваліший проект, але і найбільш бюджетний за усю історію серіального виробництва України. Цей фільм також є повністю інвестиційним. До речі, у ньому «Інтер» продовжує застосовувати практику «product placement» (буквально з англійської — «розміщення продукту»), мета якої залучити кошти на створення серіалу за рахунок введення безпосередньо у сценарій фільму використання бренда свого спонсора. Наприклад, у фільмі «Зцілення коханням» герої вживали пиво виключно певної марки. Глава правління ТК «Інтер» Влад Ряшин назвав таку систему «нормальною практикою», яку використовують багато телеканалів, продакшн-студій, «адже таким чином можна забезпечити проекту гідне фінансування». Ще один з нових проектів «Інтера», що заслуговує на увагу — історичний фільм під робочою назвою «Міст через ріку Снів», пов’язаний з подіями Великої Вітчизняної війни і присвячений річниці Великої Перемоги. До речі, ріка Снів дійсно існує на карті України. Вона протікає за двадцять кілометрів від Чернігова. Сценарій фільму готовий, і його синопсис уже відправлено німецьким колегам у компанію «Beta Film» з тим, щоб, напевне, транслювати його і у Німеччині. Як підкреслили автори, незважаючи на те, що цей проект розповідає про нашу перемогу, західні колеги сприйняли його «на ура». Приблизно так само відреагували на фільм про війну і у Міністерстві культури і мистецтв України, оголосивши про свою готовність всіляко сприяти реалізації проекту, а у Міністерстві оборони України дали свою згоду допомогти бронетехнікою. Як це буде — побачимо уже наступного року.
Оскільки своєрідною «фішкою» «Інтеру» є телемюзикли, то і тут телеканал запасся новими, чи, якщо точніше, переказаними старими фільмами. «Вранці гроші — увечері стільці. Або увечері гроші — вночі стільці...», — торгуватимуться у новорічну ніч на екранах телевізорів герої музичної комедії «12 стільців» (а задіяно у ній Людмилу Гурченко, Миколу Фоменка, Іллю Олейникова та інших.) Від Ільфа і Петрова у проекті, створеному ТА «Мелорама продакшн», судячи з усього, залишилася лише назва та ідея. Все інше — плід фантазії режисера Максима Паперника, сценариста Григорія Ховраха і Ко.
Модернізували і класику вітчизняного кінематографа, створивши римейк на радянську комедію 1963 року «Королева бензоколонки». Людмила Добрийвечір стала королевою АЗС певної фірми, сьогодні відомої кожному автомобілісту (усе той же «product placement»)... Вона успішно веде свій бізнес, створивши з невеликої бензоколонки цілий придорожній комплекс. Допомогли їй у цьому Людмила Гурченко, Анатолій Дяченко, Віллі Хаапасало (є підозри, що він грає роль того автомобіліста, який у старій версії комедії надто швидко і голосно говорив), а також багато інших зірок кіно пострадянського простору.
Загалом, «Інтер» постарався «виконати і перевиконати» плани з виробництва вітчизняного телепродукту. Серіали, історичні фільми, комедії, римейки на старі — добрі фільми, мюзикли — усе це забезпечить значній частині громадян України, які уже «підсіли на серіальну голку» багатогодинне сидіння біля блакитних екранів.