9 листопада
Ніяк не позбудеться наша публіка від згубної звички їздити в трамваях, тролейбусах, інших традиційних засобах доставки пасажирів до місць компактного проведення часу. Уже як бореться міська адміністрація з консервативними схильностями городян, а ті продовжують юрмитися в переповненому наземному транспорті на електричній тязі.
Маршрути скасовують, трамваї не оновлюють, рухомий склад скорочують, маршрутні таксі добавляють, іномарки рекламують, а толку мало.
З пішоходами також проблеми. Куди простіше й комфортніше переміщатися тротуаром, скажімо, на Мерседесі...
Так чи не час покласти край пішохідному монополізмові за межами проїжджої частини наших вулиць і доріг. Сприяючи тим самим загальній автомобілізації населення. Ось і ДАІ, схоже, тієї ж прогресивної думки.
І лише пішоходи продовжують упиратися в своєму захопленні цим примітивним способом пересування, створюючи перешкоди руху й парковці моторних екіпажів. Ризикують же життям, раптово виникаючи на шляху транспорту, що рухається тротуаром. Хоча б уже моторолер, чи бодай велосипед осідлали. Ясно ж, що немає у пішохода майбутнього.