Йду на передвиборну зустріч. Керівник обласної парторганізації буде агітувати за свого лідера. Спеку змінила мжичка, і так добре стало на душі. Раптом мене розтривожило виття міліцейської сирени. Перша думка : невже щось сталося із партійним секретарем? Від побаченого відразу захотілося перехреститися. Машина ДАІ по вулиці від ужгородського готелю «Закарпаття» супроводжує двох верблюдів і двох слонів. Цирк та й годі. Всю увагу звертаю на слонів. Коли ж то вони востаннє прогулювалися вулицями Ужгорода? Мабуть, сім століть тому в обозах татаро-монгольських завойовників. Слони неквапливо йдуть, а водії в довжелезній «пробці» буквально виють, немов взяті кочівниками в облогу. Розкидують папірці. З них нарешті довідуюсь, що то до Ужгорода приїхав варшавський цирк «Шапіто». Стало зрозуміло: таким чином скликають люд на вистави. Що ж, ідея цікава. Єдине — хотілося би порахувати, яких втрат зазнало місто черех подібні рекламні акції.