Нова посада екс-віце-прем’єра
Перші після приватизації підприємства загальні збори акціонерів ВАТ «Дніпровський металургійний комбінат ім. Дзержинського» обрали головою наглядової ради колишнього віце-прем’єра України Віталія Гайдука та збільшили статутний фонд на 100 млн. грн. шляхом додаткової емісії акцій. Збори відкликали всіх членів НР, ревізійної комісії та правління комбінату. До складу НР ввійшли п’ятеро осіб: Віталій Гайдук (голова), Сергій Тарута, Олексій Філіпов, Олег Мкртичан і Тетяна Губа. Голову правління оберуть на найближчому засіданні НР. Крім того, збори внесли зміни до статуту АТ, скоротивши терміни повноважень складу правління з п’яти років до одного року.
Губернатор пересідає в автобус
На головнiй площі Харкова відбулася презентація експериментальної моделі нового міського автобуса «Скіф-5204». Сам губернатор не зміг відмовити собі в задоволенні злегка «покермувати». Для організації виробництва автобусів наприкінці минулого року створили українсько-російське СП. Усі компоненти автобуса — місцевого виробництва, крім шасі, якi випускає російський «КамАЗ». У виробництві задіяні кілька українських підприємств, а складання машини проводитимуть на харківському АТП-16331. Запланована вартість «Скіфа» — $55—60 тис., залежно від комплектації. Автобус розрахований на 114 пасажирських місць. Як повідомив директор СП Григорій Малюк, до кінця року в Харкові повинні з’явитися 80 машин, повідомляє Марина ГОЛІНА , Харків.
Україна в «класі» Міле
Насправді це, звісно, німецька компанія Мiле (Miele), що заснована ще в 1899 році та працює нині в 32 країнах світу, прийшла до України зі своїми висококласними приладами побутової техніки та столітнім принципом її батьків-засновників: «Довготривалий успіх можливий лише тоді, коли цілком можна поручитися за якість своєї продукції». Цю думку повторив, перерізуючи стрічку, що символізувала вхід на український ринок, внук засновника компанії Рудольф Міле. Він сказав, що його компанія вірить у майбутнє України. Щоправда, техніка в Міле «преміум-класу», а тому дорога, і її придбання може дозволити собі аж ніяк не кожен наш громадянин. Проте компанія оцінює місткість українського ринку в 10—15% від місткості ринку Росії і, як сказав, відповідаючи на запитання «Дня», генеральний директор по Росії й Україні Ігор Іванов, дуже хотіла б, щоб ця оцінка виявилася заниженою. У будь-якому випадку прихід Міле до нашої країни означає ще й те, що в Україні ця компанія має вже досить багато потенційних споживачів, які доросли до її «класу», повідомляє Віталій КНЯЖАНСЬКИЙ , «День».
Асфальт для автобану
Найпотужніший в Україні асфальтовий завод, що виробляє 130—150 тонн шляхового покриття на годину, запущено в дію поблизу села Таужного в Гайворонському районі на Кіровоградщині. Завод виготовляє асфальтобетонні суміші різних фракцій, які використовуються для спорудження автобану Київ — Одеса. За словами голови Гайворонської райдержадміністрації Миколи Рябокучми, асфальтовий завод — екологічно безпечне і високомеханізоване підприємство. На монтажі й запуску устаткування відмінно потрудилися спеціалісти Кременчуцького заводу «Кредмаш» і Гайворонської філії облавтодору. А місцева влада в свою чергу докладала всіх можливих зусиль, аби забезпечити робітникам гідні умови праці, повідомляє Таміла ВОРОНІНА , Кіровоград.
Гігант будівельної індустрії
У Харкові відкрився новий завод із виробництва будівельних матеріалів «Бетонікс». Він випускатиме тротуарну плитку, блоки для будівництва будівель і бетон. Як стверджують на підприємстві, їхній завод найпотужніший у Харківській області, його виробничий потенціал приблизно в 7-8 разів перевищує потужності вже працюючих комбінатів. За годину роботи тут можна зробити до 50 кубометрів бетону. Аналогічні підприємства випускають не більше 100 кубометрів бетону за повний робочий день. Як відзначив харківський мер Володимир Шумилкін, виробничі потужності підприємства дозволять вирішити проблему дефіциту будматеріалів, забезпечивши насамперед житлове будівництво. Зі слів генерального директора «Бетонікса» Олександра Кучеренка, на новому виробництві невисоке енергоспоживання, а проблему екологічної безпеки вирішено на найсучаснішому рівні, повідомляє Марина ГОЛІНА , Харків.
Кредити на п’ять років
Банк «Таврика» (Севастополь) розпочинає реалізацію кредитної програми, в рамках якої приватні підприємства та підприємці зможуть отримати кредити на строк до п’яти років. До кінця поточного року буде надано кредитів на суму понад $5 млн. Мінімальна сума кредиту — 50 тис. грн. Кредити надають у національній валюті, доларах і євро. Відсоткова ставка із кредиту становить від 13,5% річних в іноземній валюті та від 19% річних у гривні. У рамках кредитної програми банк планує надати основну частину коштів підприємствам із переробки сільськогосподарської продукції, виробництву продуктів харчування, торговим підприємствам і підприємствам, що спеціалізуються на наданні послуг населенню.