У процесі підготовки до чергової сесії Рівненської облради після літньої перерви розпочали роботу постійні комісії. І одним з найперших питань, які було розглянуто в депутатських комісіях, було «як зберегти міжнародний статус Рівненського аеропорту, термін дії якого закінчується у грудні нинішнього року»? З цього приводу депутати слухали директора аеропорту Володимира Боришкевича, який твердо переконаний — якщо рівненський аеропорт втратить міжнародний статус, фактично його буде знищено. Не саму будівлю і злітні смуги, зрозуміло, а авіапідприємство, яке сьогодні дає можливість працювати людям і навіть почало потроху виправляти фінансове становище. Небезпека полягає в тому, що у випадку, коли аеропорт не підтвердить звання міжнародного, автоматично будуть зняті авіарейси до зарубіжжя, зокрема до турецьких міст Анталія та Стамбул, завдяки яким вдалося покрити частину збитків.
На жаль, Рівненський аеропорт нині залишається збитковим, але останні події на ринку авіаперевезень дозволяють його начальнику В.Боришкевичу з оптимізмом дивитися у майбутнє. Адже авіатори за перевезення пасажирів (аеропорт приймає 4 — 5 літаків на тиждень) отримали понад 500 тис. гривень. Звичайно, проблем попереду чимало: потрібно ремонтувати злітну смугу, світлосигнальне обладнання, побудувати міні-котельню тощо. Проте у випадку, якщо все складеться благополучно, аеропорт може завершити 2005 рік з прибутком у 22 тисячі гривень.
Чому йдеться про 2005 рік? Саме на цей період розрахована програма розвитку обласного комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Рівне», питання про прийняття або відхилення якої розглядатиметься на сесії обласної ради. І від рішення депутатів залежатиме, чи пощастить зберегти за аеропортом не лише статус міжнародного, а й саме підприємство взагалі. Проблема залишиться навіть у тому випадку, коли сесія облради затвердить програму, оскільки у попередньому й нинішньому скликанні аналогічних документів наприймали вже стільки, що на їхнє фінансування не вистачить і десяти бюджетів Рівненщини.