Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Пристрасть у чорно-білих тонах

12 квітня, 2002 - 00:00

14 і 21 квітня у театрі ім. І. Франка на експериментальній сцені «Театру в фойє» відбудеться прем’єра психологічної драми Августа Стріндберга «Батько», в якій актор Петро Панчук виявить свій талант у двох іпостасях — як виконавець головної ролі і дебютує як режисер.

Уперше на українській сцені ставиться шведська драматургія. І хоч п’єсу написано у далекому 1887 році, але питання, підняті у ній, — споконвічне протиборство між чоловічим і жіночим началом, передчуття приреченості неординарних особистостей — не залишать байдужими глядачів, — вважає постановник. Головний герой (Ротмістр) живе у своєму особливому світі, поступово втрачає сімейні зв’язки, а його дружина Лаура (Вікторія Спесивцева) розгортає справжній плацдарм бойових дій, борючись за душу дочки. У цей конфлікт втягуються всі члени сім’ї. За задумом співрежисера й автора сценографії Олександра Білозуба, виставу поставлено у чорно-білій гаммі, актори одягають однакові костюми без ознак статі, що дозволяє вивести сюжет уже в філософську площину. Хто ж переможе у жорстокій сутичці без правил, коли кожен із героїв п’єси чує тільки себе?

У виставі «Батько» відбудуться два акторських дебюти молодих франківців — Олексія Зубкова та Юрія Ребрика, яких цього сезону прийняли до трупи. Тетяна ПОЛІЩУК, фото Миколи ЛАЗАРЕНКА, «День»

Газета: 
Рубрика: