Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

НОВИНИ ВІД PRO-ФОРМУЛА

18 квітня, 2001 - 00:00

Привид бродить по Європі

Епідемія ящуру, що уразила спочатку Велику Британію, загрожує поширитись і на інші країни Європи. Це захворювання домашніх тварин небезпечне тим, що легко переноситься, наприклад на взутті. Тому з метою запобігання подальшому поширенню ящуру країни ЄС ідуть на найрішучіші заходи. Крім заборони на експорт м’яса з Британії, її уряд також вирішив максимально обмежити всілякі масові заходи, особливо ті, що проходять поблизу сільськогосподарських об’єктів. Під цю категорію підпадає і траса Сільверстоун. Але британська Асоціація мотоспорту, беручи до уваги важливість для країни такого заходу, як Гран-прі Формули-1, вирішила зробити для нього виняток: «Згідно з постановою уряду, ми здійснюємо щоденну перевірку на всіх змаганнях національного масштабу, але в Сільверстоуне ми не будемо проводити таких перевірок». Хоч додаткові заходи у вигляді зон для очищення взуття відвідувачів все ж буде вжито.

Берні Екклстоун розширює володіння

«Господареві» Формули-1 Берні Екклстоуну, мабуть, недостатньо чи не наявних прав на трансляцію гонок. Після спроб (які, щоправда, закінчилися невдачею) підім’яти під себе Internet-видання про Ф-1 Берні вирішив узятися за пресу. На першому Гран-прі в Мельбурні громадськості було представлено новий журнал «Formula One», що має ексклюзивний статус офіційного видання про Формулу-1. Видання обсягом у 270 сторінок вражає не тільки своєю поліграфією, але й солідністю редколегії та журналістського колективу, серед якого є такі особистості, як Геральд Дональдсон і Крістофер Хілтон. Головним редактором оголошено Нікі Лауда, а до експертної ради входять Джон Барнард, Найджел Менселл, Едді Ірвайн, Пітер Коллінз і Девід Култхард. На думку більшості, таким чином Екклстоун намагається відтіснити з ринку F-1 Racing, найбільш успішне видання про Ф-1 у світі.



Купи собі трохи Формули-1

З-поміж причин, через які погано продавалися квитки на Гран- прі Малайзії, називалася їх висока ціна, особливо для країни, що розвивається. З огляду на це цікаво буде порівняти ціну на квитки на різні гран-прі:





























Австралія ($54 — 350)

Малайзія ($42 — 461)

Бразилія (273 — 2835*)

Сан-Марино ($39 — 322)

Іспанія ($60 — 287)

Австрія ($124 — 334)

Монако ($110 — 545)

Канада ($66 — 342)

Європа ($100 — 392)

Франція ($142 — 264)

Англія ($142 — 585)

Німеччина ($120 — 391)

Угорщина ($101 — 369)

Бельгія ($135 — 378)

Італія ($47 — 362)

США ($54 — 171)

Японія ($115 — 780)

* — з перепусткою до паддок-клубу, з візитом у бокси і безплатним шампанським цілу ніч.

Олексій СЕРГЄЄВ
Газета: 
Рубрика: