Паралельну роботу енергосистем України та Росії перенесено на невизначений термін
Поновлення паралельної роботи енергосистем Росії та України, заплановане на 15 квітня, в черговий раз перенесено на невизначений термін. Як повідомили агентство Інтерфакс-Україна в Міністерстві палива та енергетики України, головними причинами відстрочки переходу до паралельної роботи енергосистем двох країн є відсутність домовленостей про умови комерційного постачання російської електроенергії в Україну, а також умови її транзиту через її територію. Українська сторона, зокрема, наполягала на дотриманні «нульового» сальдо перетоку електроенергії між Росією та Україною після возз’єднання енергосистем — без додаткової закупівлі електроенергії в Росії. Зволікання із вирішенням питання про транзит російської електроенергії в Молдову українські фахівці пояснюють тим, що нині експорт української електроенергії в цю республіку здійснює Міжнародна група компаній «ІТЕРА» в рахунок погашення заборгованості українських генеруючих компаній за газ.
Талановиті діти-інваліди заробили 15 тисяч гривень
Hайближчими днями талановитим дітям-інвалідам Цюрупинського будинку-інтернату буде передано близько 15 тисяч гривень, які було виручено від благодійного продажу 200 декоративно-художніх композицій з дерева, квітів, гіпсу (ярмарок-продаж відбувся 15 квітня в центрі «Фаворит»). Ці композиції були власноручно виготовлені вихованцями будинку-інтернату. Організувати благодійний ярмарок-продаж інтернату допоміг Центр сили і краси «Фаворит» за підтримки Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, повідомляє кореспондент «Дня» Людмила РЯБОКОНЬ. Великодня святкова програма включала в себе церемонію освячення дитячих робіт священослужителем Покровського монастиря, виступ хору семінаристів Києво-Печерської лаври. «З 300 наших вихованців, — каже директор Цюрупинського будинку-інтернату Ганна Грибовська, — 200 чоловік є талановитими дизайнерами. Отримані від продажу кошти буде використано на закупівлю високоякісних матеріалів для створення дітьми нових композицій».