Прагнення керівництва Формули-1 провести якомога більше гонок поза Західною Європою загальновідоме. Причин цього декілька: і обмеження на рекламу, і прискіпливість органів Євросоюзу до фінансових операцій у галузі Формули-1. Поява Гран-прі США і Малайзії цю тенденцію підтвердила. Але постійні перельоти з одного кінця земної кулі в інший не задовольняють власників команд. Тому рятівним компромісом тут могло б стати просування Формули-1 в Східну Європу.
Ця ідея не полишає керівництво Формули-1 ось уже два десятиріччя. Олімпіада-80 і бюрократизм радянської партноменклатури поховали можливість проведення першого Гран-прі Східної Європи в СРСР, і пальма першості дісталася Угорщині. З падінням залізної завіси перешкоди ідеологічного плану зникли, але економічний спад знову відсунув розширення Формули-1 на схід на більш пізній період. Однак останнім часом у багатьох країнах спостерігається стійке піднесення економіки, і це дало можливість подумати не лише про «хліб насущний».
Москва як столиця Російської федерації зосередила у себе великі фінансові потоки, що дозволило московському меру виявити фантазію в повному обсязі. Після відновлення храмів і допомоги Чорноморському флотові настала черга Формули-1. На світ з’явилася безліч проектів, від відверто утопічних, на зразок кільцевої траси навколо Кремля, до цілком реальних. Але тут, у Росії, змінився президент, і московський мер певний час був зайнятий лише питанням власного політичного виживання. І тільки тепер, коли центральна влада закінчила «розбирання» з регіональною, московська влада змогла повернутися до автоспорту. Минулого тижня було оголошено, що в Москві розпочинають будівництво автодрому міжнародного класу. Він розташується на острові в Нагатіно, на південь від Кремля. Будівельні роботи обійдуться в 100 мільйонів доларів і їх буде закінчено через два роки. Знаменно, що в спорудженні автодрому бере участь компанія «TWR» Тома Вокіншоу, власника команди «Ерроуз». Якщо все піде як задумано, то вже через три роки в Москві може відбутися Гран-прі Росії.