Непристойно високий ступінь відставання нашої держави від передових країн в опануванні учнями шкіл сучасних комп’ютерних технологій, мабуть, особливо наочно можна простежити на ситуації в провінції. За даними, оприлюдненими на прес- конференції, проведеній нещодавно в Житомирській облдержадміністрації, станом на початок липня на 930 шкіл системи загальної та середньої освіти припадає «аж» 207 комп’ютерних кабінетів. Причому кількість комп’ютерів у них лише трохи перевищує 2,5 тисячі, абсолютна більшість iз яких — застарілих типів.
Близько третини цієї, з дозволу сказати, техніки потребує значного ремонту або підлягає списанню. А сучасних комп’ютерів у школах Житомирщини налічується всього 87. Навчатися на цій «базі» має близько 30 тис. учнів 10-11 класів, де за навчальними програмами введено курс інформатики. В умовах вкрай обмеженого фінансування галузі, сказав «Дню» начальник управління освіти Житомирської облдержадміністрації Микола Сюравчик, сподівання на поліпшення ситуації з комп’ютеризацією шкіл області (особливо гостро ця проблема, за його словами, стоїть у сільських школах) можуть бути пов’язані або з впровадженням спеціальної програми, що розробляється зараз Міністерством освіти і науки, або з наданням спонсорської допомоги. У цій же площині, додав М. Сюравчик, лежить і вирішення питання «інтернетизації» шкіл області.
Як тут не позаздрити американським школярам, яким зусиллями адміністрації президента Білла Клінтона забезпечено фактично суцільну комп’ютеризацію навчання та практично необмежений доступ до всесвітнього інформаційного «павутиння».