Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Дороги Дніпропетровська — приватнику

22 березня, 2000 - 00:00

З приходом весни влада Дніпропетровська вперше за багато років вирішила «ударити по бездоріжжю» в рідному місті. І не випадково — момент, як кажуть, назрів. Виступаючи на прес-конференції в міськвиконкомі, міський голова Іван Куличенко повідомив, що 60 відсотків місцевих доріг, довжина яких становить майже дві тисячі кілометрів, не рахуючи внутріквартальних проїздів, перебуває в критичному стані.

Комунальне господарство міста фінансується лише на третину потреби, а заборгованість із зарплатні в цій сфері досягла 8—11 місяців. Чи варто говорити, що дорожньо- ремонтним службам за таких умов доводиться дуже скрутно.

Проте в міського голови визрів план. Гроші на реконструкцію та ремонт доріг він розраховує отримати від приватних спонсорів, передусім торговців бензином і власників автозаправок. Ці кошти, разом із бюджетними надходженнями, влада має намір акумулювати в муніципальному фонді, що дозволить контролювати їх використання. Самі міські магістралі за тендером розподілятимуться між дорожньо-ремонтними фірмами і тими ж спонсорами, яким, як компенсацію, нададуть можливість використати відремонтовані ними вулиці для придорожньої торгівлі та реклами.

Цікаво, що за задумом мера, до участі в тендері запросять не лише дніпропетровські фірми, але й усіх, хто запропонує вигідне технічне й фінансове вирішення проблеми. А для ліквідації ям на проїжджій частині вже придбали за чималу суму спеціальну шведську машину, що замінює п’ять ремонтних бригад. Іван Куличенко запевняє, що презентація першої відремонтованої за європейськими стандартами вулиці в центрі міста — з освітленням, розміткою, дорожніми знаками й світлофорами — відбудеться вже за місяць. Поки що ж в найпристойнішому стані, як це не дивно, перебуває та частина центрального проспекту міста, яку було вимощено бруківкою ще в минулому сторіччі. Мостили її за допомогою дерев’яних молотків і гужового транспорту арештанти з місцевої в’язниці. Причому, за найпримітивнішою вітчизняною технологією.

Вадим РИЖКОВ, «День»
Газета: 
Рубрика: