При здачі зерна на елеватор сільгоспвиробник укладає з даним підприємством договір по обміну свого урожаю на машину, після чого незабаром і отримує авто. За офіційними даними, фірма «Луганськавто» в першому півріччі реалізувала вже 150 автомобілів, майже дві третини з яких придбали трудівники села. Найдешевша «Таврія» рівноцінна 30 тоннам зерна. Якщо враховувати, що після закінчення нинішнього неврожайного року рядовий колгоспник отримає в своєму господарстві щонайбільше тонну зернових, то зрозуміло, що машини йому не бачити, як своїх вух. З іншого боку, якщо брати до уваги фермерські господарства, то їм вигідніше за все купити необхідну сільгосптехніку, ніж легкові автомобілі. Тому схема обміну зерна на запорізьку легковушку мала б більше переваг, якби справа стосувалася саме сільгосптехніки.