Більше каналів хороших і різних з будапештського ринку
У Львові відбулося представлення двох нових телевізійних структур. У цьому місті, як раніше у Дніпропетровську, Одесі, Харкові, Донецьку та Івано-Франківську, почало роботу регіональне представництво телеканалу «1+1». Другою подією стало відкриття так званого 12-го обласного каналу.
До цього часу львів'яни бачили продукцію місцевих телевізійників лише в кількагодинному ефірі на телеканалі «Інтер». Часи змінюються, і тепер програми-аборигени транслюватимуться на окремих частотах. Крім них, на 12-му до уваги глядачів будуть запропоновані доробки інших телекомпаній, які надходитимуть до Львова за обміном. Орієнтовний час мовлення нового підрозділу електронного ЗМІ — приблизно 12 годин на добу, радіус «діставання» — 50 кілометрів, однак керівництво телеканалу обіцяє невдовзі розширити його, щоб охопити всю область. Провінційні проблеми непокоять також і канал «1+1». Розуміючи, що повновартісно заплатити за рекламу виробники на периферії навряд чи зможуть, кияни й почали організовувати мережу регіональних рекламних представництв. Таким кроком вони вбивають одразу двох зайців — підтримують вітчизняного виробника (вибачте за банальність), а заразом посилюють промоцію своєї структури на місцях. Одне з найвідоміших облич каналу — Юрій Макаров повідомив на презентації про те, що зміни незабаром стануться й у самому ефірі «1+1». «Треба бути ближчим до народу», — задекларував Юрій Макаров і поінформував, що з 1 серпня канал перейде на безперервне мовлення, з'являться нові рубрики, набере обертів інтерактивне спілкування, і це ще далеко не все... Пам'ятаючи, чого досяг «1+1» за дуже недовгий відрізок часу, в цих та багатьох інших нововведеннях сумніватися не доводиться.
Кінопоказ на «Інтері» поповниться
Кіноринок «Діскоп», який проходив у Будапешті з 21 по 25 червня, був відмічений безлюддям у коридорах і нудьгуючими продавцями. Не тільки туристи, а й чимало заявлених учасників не приїхало до столиці Угорщини, пославшись на воєнні дії в Югославії. Тому зустрічі й переговори можна було вільно провести за столиками в напівпорожньому фойє.
Але це не означає, що українські покупці кіно повернулися додому з порожніми руками. Як заявив продюсер кіноредакції телеканалу «Інтер» Костянтин Міщенко, пролонговано контракт із компанією «Поліграм», яка привезла нові стрічки «Шантаж» і «Повернення до раю». Особливо успішним виявилося придбання міні-серіалів. Так, уже в новому телевізійному сезоні на екранах з'являться цікаві добротні фільми — «Мерлін», «Ноїв ковчег» та «Аліса в країні чудес».
— Це досить сильна продукція, і нам дуже приємно, що вона у нас буде, — сказав Міщенко. — Уже у вересні вони відкриють новий телевізійний сезон на каналі.
Не можна не відзначити особливого нюансу у відносинах із Росією. Вона втрачає свій вплив на колишні країни СНД, які нині самі визначають свою кінополітику. Так, Україна після перерозподілу кіноринку виявилася у східноєвропейському регіоні, і є надія, що це позитивно позначиться як на зростанні пропозицій, так і на цінових угодах.