Американська компанiя Tyco Submarine Systems оголосила про пiдписання нею контракту на будiвництво Чорноморської оптико-волоконної лiнiї зв'язку загальною вартiстю $51 млн., повідомляє агенція Інфобанк.
Згiдно з контрактом, компанiя повинна спорудити до кiнця третього кварталу 2000 р. пiдводну оптико-волоконну лiнiю довжиною 1300 км, що зв'яже Росiю, Україну та Болгарiю.
Пропускна спроможнiсть нової лiнiї — 2,5 гiгабiта iнформацiї на секунду з можливiстю розширення до 10 гiгабiтiв на секунду. Нова лiнiя складатиметься з двох пар оптико-волоконного кабелю.
Компанiя Tyco Submarine Systems — дочiрнє пiдприємство корпорацiї Tyco International Ltd. є незалежним постачальником пiдводних систем телекомунiкацiй і володiє флотилiєю кораблiв та пiдводних човнiв для прокладення й обслуговування пiдводних комунiкацiй.
Компанія успішно завершила 85 проектів з будівництва підводних оптико-волоконних мереж загальною довжиною 350 тисяч кілометрів, які зв'язали понад 100 країн світу.
Ринок ОВДП: можлива реанімація?
Для відновлення ринку внутрішніх позик Мінфін насамперед повинен відродити довіру інвесторів, давши їм серйозні гарантії надійності своїх зобов'язань, заявили українські банкіри агентству Українські новини. Вони вважають, що потенціал для відродження ринку існує, оскільки ряд банків і банківських клієнтів зараз мають вільні ресурси, але бояться вкладати їх у облігації Мінфіну з поганою кредитною історією. Представник банку «Україна» Євген Зельцер підкреслив, що гарантії своєчасного виконання Мінфіном зобов'язань по своїх паперах мають бути закріплені в умовах випуску.
Окрім того, банкіри вважають, що для відродження ринку Мінфін має збільшити доходність своїх облігацій (зараз вони продаються Нацбанку виходячи з 30% річних). На думку замголови правління «Приватбанку» Володимира Яценка, у разі відновлення довіри банків вони можуть вкласти в облігації Мінфіну від 100 до 200 млн. грн. на термін до 3 місяців.
Вітчизняне — дешевше
20 квітня у Торгово-промисловій палаті України відкрилася VII Міжнародна спеціалізована виставка «ПРИМУС: деревообробна промисловість», у якій беруть участь більше 60 фірм з Німеччини, Австрії, Італії, Чехії, Угорщини, Польщі та Росії.
Україну гідно представляли Корсунь-Шевченківський верстатозавод, Запорізький абразивний комбінат, «Мотор-Січ», ВАТ ДСПО «Говер», Київський завод з виробництва ДСП «Аверс», завод «Ківерціспецлісмаш».
Як зазначив у інтерв'ю «Дню» начальник інструментального відділу Дніпропетровського ЗАТ «Станкодніпро» Сергій Лаврус, «третій рік нашої участі в цій виставці дозволив пересвідчитися в привабливості вітчизняної продукції, яка дешевша від зарубіжної у 4—5 разів».
Організатори виставки на прес-конференції звернули увагу журналістів на зміну характеру експозицій: зарубіжні учасники, котрі у попередні роки виставляли переважно обладнання і готову продукцію, цього року привезли нові технології та напівфабрикати, повідомляє Зоя ГАМУРА.
Мораторій на пільги
Кабмін своєю постановою від 19 квітня визнав незадовільною роботу галузевих міністерств, центральних і місцевих органів виконавчої влади з мобілізації 1998 року доходів до бюджетів усіх рівнів, а також роботу з погашення ними заборгованості за спожиті енергоносії, повідомляє агентство Інфобанк.
До ухвалення Податкового кодексу запроваджено мораторій на розгляд будь-яких заяв органів виконавчої влади щодо пільг з оподаткування. Міністерствам економіки і фінансів разом із Державною податковою адміністрацією та Нацбанком доручено підготувати пропозиції про заборону підприємствам відкривати більш як два розрахункових рахунки в банках «на час проведення антикризових заходів та досягнення стабілізації економічного становища держави». У місячний термін їм же разом з іншими органами центральної виконавчої влади доручено підготувати пропозиції про закріплення в місцевих бюджетах платежів за використання природних ресурсів.
Не позбутися боргів
Макіївський металургійний комбінат поки не може укласти договір про спільну діяльність з міжнародною Trans Commodities, оскільки не врегульовано питання збереження заборгованості по зарплаті персоналу ММК при переході на роботу в дочірнє підприємство «Прокат», повідомляють Українські новини. Зараз заборгованіть по зарплаті персоналу ММК становить близько 14 місяців. «Для нас така постановка питання є несподіваною», — повідомили агентству в Trans Commodities.
Trans Commodities підготувала на початку цього року проект угоди про спільну діяльність з дочірніми підприємствами ММК — «Прокат» і «Металург», яке передбачало контроль за їхньою господарською діяльністю. Trans Commodities планувала постачати на ММК сировину і поповнювати оборотні кошти комбінату. Зараз виробництво на ММК забезпечує банк «Слов'янський». Trans Commodities має намір брати участь у конкурсі на право управління державним пакетом акцій ММК, що дорівнює 60,8% статутного фонду.
Плани «Форда» в Росії
Компанія Ford Credit Європа, банківська рука Ford Motor Co, оголосила про заснування автомобільного лізингового підприємства в Росії. У Санкт-Петербурзі відбулося підписання угоди про співробітництво між банком Ford Credit і Ощадбанком, найбільшим російським комерційним банком.
Заснування нового підприємства означає, що всі купівлі автомобілів «Форд» будуть здійснюватися через лізингові фінансові договори Ford Credit. Обслуговуватимуть клієнтів офіційні фордівські ділери в Росії. Довгострокові плани «Форда» в Росії полягають у тому, щоб стати лізинговим постачальником автомобілів замовникам. Щоб підтримати цю позицію, Ford Motor Co і Ford Credit починають тривале співробітництво з Ощадбанком через лізингову філію JSC Ruste, що знаходиться в їхній власності. Програма допомагає Ruste отримати західний досвід фінансування і розвитку лізингової програми, використання послуг Ford Credit. Найджел Бракенбері, генеральний директор Ford Motor Co в Росії, сказав, що підписання договору доводить, що російський автомобільний ринок стабілізується, хоч і на нижчому рівні, аніж перед кризою.