Доля нагороди Ірини Петровської — в руках Бориса Єльцина
Російська академія вільної преси розглянула кандидатури
на присудження щорічної премії президента РФ у галузі журналістики. Як
стало відомо, більшість голосів отримала співробітниця «Известий», автор
щотижневих оглядів Ірина Петровська. Дещо «відстав» від неї також працівник
«Известий» Станіслав Кондрашов. Третій рядок після голосування зайняв публіцист
Віктор Шендерович, повідомляє Інтерфакс. Пропозицію академії, котра висунула
кандидатом на премію президента РФ у галузі журналістики І. Петровську,
розгляне Борис Єльцин.
Режисеру «Табу» довірили весь канал «1+1»
Посаду головного режисера каналу «1+1» обійняла людина,
яка тривалий час стояла за «рамкою» провокацій та епатажу Миколи Вересня,
— Андрій Дончик. Відтепер режисуру популярного шоу йому доведеться суміщати
з набагато більш клопітними обов’язками. У кінематографічних колах Дончик
відомий як автор фільмів «Загибель богів», знятого за нотатками О. Довженка,
і скандального, такого, що набув гучного розголосу на фестивалях, гостросоціального
«Кисневого голоду», що отримав на Венеціанському фестивалі приз кінокритики.
За словами самого Андрія, створення такої керівної одиниці було викликане
спробою запровадити єдину режисерську стилістику каналу «1+1». Однак, будемо
сподіватися, канал «1+1» не стане при цьому одним великим «Табу».
Угорська телекомпанія рветься в український ефір
Угорська телекомпанія НВС (Hungarian Broadcasting Cоrporation)
оголосила про свою домовленість про придбання 90% статутного фонду ужгородської
телекомпанії «Студія М». Як підкреслюється в прес-релізі, сторони мають
намір створити загальноукраїнський молодіжно-сімейний телеканал «ДІМ-ТБ»
і вже погодили свій намір з відповідними органами України, повідомляє агентство
Інфобанк. Hungarian Broadcasting Cоrporation є компанією супутникового
та кабельного телебачення, а також виробником фільмів. Вона володіє двома
телеканалами в Угорщині, а також телеканалами в Чехії та Словаччині. Після
зміни керівництва в 1998 році вона прийняла досить агресивну стратегію
розширення своєї діяльності шляхом маркетингових ініціатив і створення
спільних підприємств. А «Студія М», що знаходиться за 50 кілометрів від
кордону, веде мовлення на Закарпатську область і захоплює частину територій
Словаччини, Румунії та Угорщини.