Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

«Вікнам-бізнесу» — рік

22 січня, 1999 - 00:00

«Вікна-бізнес» з’явилися в ефірі телеканалу СТБ рівно рік тому. Як вважає керівник проекту Оксана Клименко, головний позитивний результат цього року в тому, що вдалося зібрати і зберегти команду журналістів-економістів. А це на сьогоднішній день на нашому ТБ — практично неможливо. Крім того, знемагаючи від зайвої скромності, творці програми змушені визнати існування власної аудиторії, яка складається з соціально-активних глядачів. Саме для них, попри загальну передвиборну тенденцію, коли політичні програми витісняють економічні з прайм-тайму, «Вікна-бізнес» зберегли час виходу в ефір у ранкові й вечірні години. Група також підключилася до роботи над новим проектом СТБ «Сектор тіні». І співробітництво це вельми логічне, оскільки забезпечує аналіз усіх економічних секторів. Надалі свою схильність до аналітики команда «Вікон-бізнесу» планує реалізовувати в щотижневому випуску, орієнтованому на допомогу малому й середньому бізнесу.

Анна ШЕРМАН, «День»
Газета: 
Рубрика: