Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

В ефір — із відповідальністю та оптимізмом

31 грудня, 1998 - 00:00

Початок на 9-й стор.

Світлана ЛЕОНТЬЄВА,

ведуча програм «Інтерновини», «Подробиці» («Інтер»):

— Головна подія року-98 на ТБ?

— «Інтерновини» і «Подробиці» почали виходити в прямому ефірі. Вважаю, що це єдино можливий варіант для інформаційних програм.

— Подія-98 у країні?

— Падіння гривні. Криза залишила незгладимий слід у душі та дірку в гаманці, що не піддається штопанню.

— Глядацький відгук, який найбільше запам’ятався в цьому році?

— Один глядач просив — чомусь саме мене! — переконати керівництво каналу не дублювати російською мовою американські фільми, бо весь світ дивиться їх в оригіналі. Але найцікавішим був лист, який надійшов на адресу прес-служби телеканалу «Інтер». Невідомий глядач написав: «У країні розруха, а Леонтьєва усміхається!» Повірте, в мене в житті ті ж проблеми, що й в інших. Але невже комусь полегшає, якщо я буду в кадрі з похмурим виразом обличчя?!

Тамара ЩЕРБАТЮК,

автор і ведуча програми

«Надвечір’я» (УТ-1):

— Вашій програмі «Надвечір’я» вже виповнилося десять років. За цей час вона постарішала чи помолодшала?

— Звичайно, помолодшала. До немолодих людей, для яких спочатку робилася передача, приєдналася більш молода аудиторія — ті, кому 30—40 років.

— Як ви вважаєте, чого чекають від «Надвечір’я» ваші глядачі?

— Вони чекають передусім спілкування. Хоч як це не парадоксально. Навіть тим, кому після сорока, сьогодні дуже важко спілкуватися. І іншої такої передачі, спрямованої на спілкування, ні в Україні, ні в СНД більше немає. Тому люди до нас тягнуться. І виявилося, що слово «надвечір’я» вже зійшло з екранів і увійшло в побут. У різних містах створюються клуби спілкування і співтовариства із цією назвою, вони переймають наше напрацювання, просять прислати сценарії. І ми допомагаємо людям зрозуміти, що вік «надвечір’я» — це також чудово. Що нового в нас намічається наступного року? Передусім передачі з клубу «Надвечір’я», який от-от відкриється в одному з районів Києва.

Микола КНЯЖИЦЬКИЙ,

голова адміністративної ради

каналу СТБ:

— Який досвід, набутий 1998 року, знадобиться вам у майбутньому?

— Я зрозумів, що головне, якщо хочеш робити якісне ТБ — не в кількості техніки або грошей, а в наявності розумної логіки в твоїх діях, логіки, спрямованої на творення. І що якщо ти хочеш чогось добитися, то треба діяти рішуче і навіть жорстко. Цієї жорсткості мені не вистачало.

Що ж до СТБ, то нашою помилкою було те, що ми хотіли догодити всім, а це ніколи не виходить. Важливо було відчути свого глядача, не зраджуючи йому ні в чому. Думаю, останнім часом ми уточнили свою спрямованість. СТБ стане більш інформаційним каналом, з орієнтацією на молодь і середній вік.

Микола ВЕРЕСЕНЬ,

ведучий «Табу» («1+1»):

— Що вам запам’яталося з життя країни цього року?

— 365-денна параноя, що не припиняється ні на хвилину. Всеохопна параноя. Хоча, можливо, я помиляюся, і це зовсім не параноя, а олігофренія.

— Що запам’яталося з життя каналу «1+1»?

— Прекрасні, ні з чим незрівнянні рецензії газети «День» у виконанні Наталії Лігачової та її колег.

— Заради чого варто працювати?

— Саме заради цих рецензій і варто працювати.

Євген ПЕРЕБІЙНІС,

директор і режисер «Кроликів»:

— Які сюрпризи ви з «Кроликами» готуєте глядачам у 99-му?

— Ми уклали з телеканалом «Інтер» договір на виробництво нової програми — «Доміно». Сподіваюся, глядачі побачать її першого січня.

Юрій МАКАРОВ,

ведучий «Телеманії» («1+1»):

— Ваші найсильніші враження року?

— Одне з вражень описується рядком із бардівської пісні: «Мы спина к спине у мачты против тысячи вдвоем». Це до того, що минулого року нас знову й знову намагалися «з’їсти». Щоправда, нас на «1+1» не двоє, але відчуття невеликої команди, яка в потрібний момент збирається, гуртується і готова захищатися до останнього, дивно гріє душу. А ще я переселився до власної квартири, яку допомогла купити моя компанія. А ще моя півторарічна донечка почала розмовляти. Фразами. А ще... А втім, хіба цього мало?

Ірина ЗіНЧЕНКО,

ведуча передачі «Уїкенд» («Інтер»):

— Чим відрізняються передачі нашого і російського ТБ?

— Якщо вони хороші — нічим.

— Якого глядача ви любите?

— Розумного і доброго.

— Що ви подаруєте на Новий рік своєму коханому чоловіку?

— Це таємниця. Велика.

Костянтин МЕЛАДЗЕ,

музичний продюсер телеканалу

«Інтер», композитор:

— Як ви оцінюєте стан розважального ТБ в Україні?

— За великим рахунком воно в Україні існує повною мірою. І що дуже приємно — грунтується на українському менталітеті. Це яскраво виражений національний гумор — програми «Прокинься і співай!» на «Інтері», «СВ-шоу» «Студії «1+1» і багато інших. Моя думка: музичні програми для комерційного телебачення малоперспективні, оскільки їхній рейтинг обмежений. Тому необхідно суміщати в одному проекті музичний і розважальні жанри.

Ілля НОЯБРЬОВ,

головний продюсер ТЕТ,

автор і ведучий передачі

«Я пам’ятник собі»:

— Ваша улюблена жінка на телеканалі ТЕТ?

— «Артеміда». Це мій спонсор.

— Чого чекати глядачеві від Іллі Ноябрьова в 99-му на каналі «ТЕТ»?

— Зараз готую зовсім свіже ток-шоу під назвою «Великий комбінатор». Але воно ще вимагає серйозної роботи.

Ігор СЛІСАРЕНКО,

ведучий «ТСН» («1+1»):

— Оцінка телеглядачами вашої праці, яка найбільше запам’яталася?

— Одного разу мені надійшов лист, в якому були такі рядки: «Якщо Вас немає у вечірньому випуску ТСН, то моя дружина не може заснути. Якщо вас немає в ранковому випуску — вона не може прокинутися».

Микола КАНіШЕВСЬКИЙ,

головний редактор ТІА «Вікна»:

— Що, на ваш погляд, буде потрібно тележурналістам 1999 року, щоб «зберегти обличчя» і не бути «перемеленими» в ході майбутніх президентських виборів?

— Відповім одним словом: порядність. Саме вона вимагається від журналістів завжди, а під час виборів — особливо.

Іванна КОБЕРНИК, журналіст

і ведуча телеканалу СТБ:

— Яким ви бачите ТБ 1999 року?

— Хочеться, щоб у програмах, не тільки наших, було більше оптимізму. Новинами класу «жах, жах, кошмар» людей не здивуєш. До залякувань в українців уже імунітет. Тому, розкриваючи будь-яку гостру проблему, завжди шукаю людей, які не тільки скажуть, як усе погано, а й зможуть пояснити, який є вихід, із ким, де й коли можна його знайти.

№252 30.12.98 «День»

При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»

Початок на 9-й стор.

Світлана ЛЕОНТЬЄВА,

ведуча програм «Інтерновини», «Подробиці» («Інтер»):

— Головна подія року-98 на ТБ?

— «Інтерновини» і «Подробиці» почали виходити в прямому ефірі. Вважаю, що це єдино можливий варіант для інформаційних програм.

— Подія-98 у країні?

— Падіння гривні. Криза залишила незгладимий слід у душі та дірку в гаманці, що не піддається штопанню.

— Глядацький відгук, який найбільше запам’ятався в цьому році?

— Один глядач просив — чомусь саме мене! — переконати керівництво каналу не дублювати російською мовою американські фільми, бо весь світ дивиться їх в оригіналі. Але найцікавішим був лист, який надійшов на адресу прес-служби телеканалу «Інтер». Невідомий глядач написав: «У країні розруха, а Леонтьєва усміхається!» Повірте, в мене в житті ті ж проблеми, що й в інших. Але невже комусь полегшає, якщо я буду в кадрі з похмурим виразом обличчя?!

Тамара ЩЕРБАТЮК,

автор і ведуча програми

«Надвечір’я» (УТ-1):

— Вашій програмі «Надвечір’я» вже виповнилося десять років. За цей час вона постарішала чи помолодшала?

— Звичайно, помолодшала. До немолодих людей, для яких спочатку робилася передача, приєдналася більш молода аудиторія — ті, кому 30—40 років.

— Як ви вважаєте, чого чекають від «Надвечір’я» ваші глядачі?

— Вони чекають передусім спілкування. Хоч як це не парадоксально. Навіть тим, кому після сорока, сьогодні дуже важко спілкуватися. І іншої такої передачі, спрямованої на спілкування, ні в Україні, ні в СНД більше немає. Тому люди до нас тягнуться. І виявилося, що слово «надвечір’я» вже зійшло з екранів і увійшло в побут. У різних містах створюються клуби спілкування і співтовариства із цією назвою, вони переймають наше напрацювання, просять прислати сценарії. І ми допомагаємо людям зрозуміти, що вік «надвечір’я» — це також чудово. Що нового в нас намічається наступного року? Передусім передачі з клубу «Надвечір’я», який от-от відкриється в одному з районів Києва.

Микола КНЯЖИЦЬКИЙ,

голова адміністративної ради

каналу СТБ:

— Який досвід, набутий 1998 року, знадобиться вам у майбутньому?

— Я зрозумів, що головне, якщо хочеш робити якісне ТБ — не в кількості техніки або грошей, а в наявності розумної логіки в твоїх діях, логіки, спрямованої на творення. І що якщо ти хочеш чогось добитися, то треба діяти рішуче і навіть жорстко. Цієї жорсткості мені не вистачало.

Що ж до СТБ, то нашою помилкою було те, що ми хотіли догодити всім, а це ніколи не виходить. Важливо було відчути свого глядача, не зраджуючи йому ні в чому. Думаю, останнім часом ми уточнили свою спрямованість. СТБ стане більш інформаційним каналом, з орієнтацією на молодь і середній вік.

Микола ВЕРЕСЕНЬ,

ведучий «Табу» («1+1»):

— Що вам запам’яталося з життя країни цього року?

— 365-денна параноя, що не припиняється ні на хвилину. Всеохопна параноя. Хоча, можливо, я помиляюся, і це зовсім не параноя, а олігофренія.

— Що запам’яталося з життя каналу «1+1»?

— Прекрасні, ні з чим незрівнянні рецензії газети «День» у виконанні Наталії Лігачової та її колег.

— Заради чого варто працювати?

— Саме заради цих рецензій і варто працювати.

Євген ПЕРЕБІЙНІС,

директор і режисер «Кроликів»:

— Які сюрпризи ви з «Кроликами» готуєте глядачам у 99-му?

— Ми уклали з телеканалом «Інтер» договір на виробництво нової програми — «Доміно». Сподіваюся, глядачі побачать її першого січня.

Юрій МАКАРОВ,

ведучий «Телеманії» («1+1»):

— Ваші найсильніші враження року?

— Одне з вражень описується рядком із бардівської пісні: «Мы спина к спине у мачты против тысячи вдвоем». Це до того, що минулого року нас знову й знову намагалися «з’їсти». Щоправда, нас на «1+1» не двоє, але відчуття невеликої команди, яка в потрібний момент збирається, гуртується і готова захищатися до останнього, дивно гріє душу. А ще я переселився до власної квартири, яку допомогла купити моя компанія. А ще моя півторарічна донечка почала розмовляти. Фразами. А ще... А втім, хіба цього мало?

Ірина ЗіНЧЕНКО,

ведуча передачі «Уїкенд» («Інтер»):

— Чим відрізняються передачі нашого і російського ТБ?

— Якщо вони хороші — нічим.

— Якого глядача ви любите?

— Розумного і доброго.

— Що ви подаруєте на Новий рік своєму коханому чоловіку?

— Це таємниця. Велика.

Костянтин МЕЛАДЗЕ,

музичний продюсер телеканалу

«Інтер», композитор:

— Як ви оцінюєте стан розважального ТБ в Україні?

— За великим рахунком воно в Україні існує повною мірою. І що дуже приємно — грунтується на українському менталітеті. Це яскраво виражений національний гумор — програми «Прокинься і співай!» на «Інтері», «СВ-шоу» «Студії «1+1» і багато інших. Моя думка: музичні програми для комерційного телебачення малоперспективні, оскільки їхній рейтинг обмежений. Тому необхідно суміщати в одному проекті музичний і розважальні жанри.

Ілля НОЯБРЬОВ,

головний продюсер ТЕТ,

автор і ведучий передачі

«Я пам’ятник собі»:

— Ваша улюблена жінка на телеканалі ТЕТ?

— «Артеміда». Це мій спонсор.

— Чого чекати глядачеві від Іллі Ноябрьова в 99-му на каналі «ТЕТ»?

— Зараз готую зовсім свіже ток-шоу під назвою «Великий комбінатор». Але воно ще вимагає серйозної роботи.

Ігор СЛІСАРЕНКО,

ведучий «ТСН» («1+1»):

— Оцінка телеглядачами вашої праці, яка найбільше запам’яталася?

— Одного разу мені надійшов лист, в якому були такі рядки: «Якщо Вас немає у вечірньому випуску ТСН, то моя дружина не може заснути. Якщо вас немає в ранковому випуску — вона не може прокинутися».

Микола КАНіШЕВСЬКИЙ,

головний редактор ТІА «Вікна»:

— Що, на ваш погляд, буде потрібно тележурналістам 1999 року, щоб «зберегти обличчя» і не бути «перемеленими» в ході майбутніх президентських виборів?

— Відповім одним словом: порядність. Саме вона вимагається від журналістів завжди, а під час виборів — особливо.

Іванна КОБЕРНИК, журналіст

і ведуча телеканалу СТБ:

— Яким ви бачите ТБ 1999 року?

— Хочеться, щоб у програмах, не тільки наших, було більше оптимізму. Новинами класу «жах, жах, кошмар» людей не здивуєш. До залякувань в українців уже імунітет. Тому, розкриваючи будь-яку гостру проблему, завжди шукаю людей, які не тільки скажуть, як усе погано, а й зможуть пояснити, який є вихід, із ким, де й коли можна його знайти.

№252 30.12.98 «День»

При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»

Газета: 
Рубрика: