Одна з найкращих українських передач, переможець торішнього
телефестивалю «Золота ера» — програма «Вітражі» виробництва Харківської
студії «Приват–TV» з початку червня пішла з телеканалу «Інтер». Директор
«Приват–TV» Олександр Голубчик пояснює це тим, що у «Вітражів» закінчився
термін контракту з «Інтером», який вирішив значно оновити мережу мовлення.
Як відомо, «Інтер» не продовжив договору і з «Баром Чорний кіт», і з низкою
інших програм. Утім, із 8 серпня шанувальники «Вітражів» зможуть побачити
їх на УТ-1, а на «Інтері» залишиться ще 4 передачі виробництва «Приват-TV»:
«На перший погляд», «Життя серед життя», «Дітвора» та «В гостях у Дрьоми».
Студію «Приват-TV» було створено чотири з половиною роки тому, коли
група досвідчених харківських телевізійників за угодою із дніпропетровським
«Приватбанком» одержала висококласну апаратуру. Сьогодні це одна з небагатьох
регіональних компаній, чиї передачі йдуть на центральних українських каналах,
а деякі сюжети закуповуються і москвичами. Наприклад, «Життя серед життя»
(автор і ведучий Андрій Гапченко) має дуже гарні стосунки з передачею «У
світі тварин» і постійно обмінюється з нею матеріалами.
Олександр Голубчик веде свій студійний корабель осторонь від політичних
рифів. Основний стиль «Приват-TV», за його задумом, — це доброзичливість
і легкий гумор, де принципово немає місця чорнусі. Він зазначає, що за
всі роки співробітництва з боку співзасновників і господарів апаратури
— «Приватбанку» — не було жодного чисто політичного замовлення і що взагалі
їхні стосунки будуються цивілізовано і спокійно. Це дозволяє телекомпанії,
не сіпаючись, упевнено завойовувати своє місце в ефірі.
Телегрупи «Вітражів» і передачі «На перший погляд» побували в багатьох
країнах, зняли сотні сюжетів. Причому героями передач найчастіше стають
ті, чия доля може бути цікавою саме українському глядачеві. Наприклад,
нещодавно знімальна група побувала у США, де зняла декілька передач про
українських емігрантів кількох хвиль. На допомогу харківцям прийшли американські
телевізійники, відібрали в архівах плівки про життя емігрантів 40 — 70-х
років. Та й сама творчість харківців не залишила байдужими американських
продюсерів. Для показу по каналу Інтернаціональної американської телекорпорації
вже закуплено цикл «Вітражів», ідуть переговори стосовно інших передач.
Сьогодні у планах «Приват–TV» — запуск двох нових молодіжних програм.
Хоча пілотні випуски вже готові, Олександр Голубчик не поспішає розкривати
свої карти. Тож восени сподіваємося на прем’єру на одному із загальнонаціональних
каналів.