Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

У Львові розроблено автобус для нафтовиків і газовиків

16 липня, 1997 - 00:00

На базі львівського науково-дослідного інституту "Укравтобуспром" виготовлено перший спеціалізований автобус для перевезення вахтових бригад, які обслуговують магістральні нафто- і газопроводи. Новий транспорт можна використовувати і при обслуговуванні бурових, тобто, можна говорити про його універсальність у межах експлуатації для потреб галузі. За словами директора "Укравтобуспрому" Любомира Крайника, в порівнянні з зарубіжними аналогами вартість моделі у 2-3 рази нижча. В числі перших покупців нового автобуса - організації, які обслуговують діючі трубопроводи, а також планують обслуговувати ще не побудовані магістралі. Зокрема, трубопроводи Іран-Туреччина, Україна-Азербайджан і Одеса-Броди.

Машину виготовлено на шасі КамАЗу, які найліпше пристосовані до нашого бездоріжжя. При цьому використовувався досвід участі КамАЗів у престижних світових ралі на кшталт перегонів Париж-Дакар. Любомир Крайник переконаний, що за запасом тяги новому львівському автобусові немає рівних у країнах СНД. У салоні передбачено 20 посадочних місць і окремий відсік для зберігання інструментів. У кабіні ж вільно можуть розміститися ще три особи, є також два спальних місця, що особливо актуально за умов роботи за вахтовим методом.

Львівські конструктори автобусів розраховують, що нова продукція "Укравтобуспрому" має всі шанси завоювати ринок на теренах колишнього Союзу. І якщо вона справді знайде попит, то це означатиме, що вітчизняні машинобудівники почали повертати втрачені було ринки збуту. Принаймні, в близькому зарубіжжі.

Павло БУК, "День"
Газета: 
Рубрика: