У засобах масової інформації промайнуло повідомлення про появу паровозів на Придніпровській залізниці. Так, тих самих, з димарем і кочегаром, який кидає у топку вугілля. Сенсаційна, на перший погляд подія є не що інше як крок відчаю залізничників.
Проблема економічної кризи "Укрзалізниці", на думку транспортників, багато в чому залежить від зростання цін на мазут та мастильні матеріали. Якщо ще наприкінці 80-х 7-денні запаси пального вважалися критичними, то сьогодні воно надходить споживачам, можна сказати, "з коліс". Керівництво "Укрзалізниці" бачить вихід у різкому скороченні використання тепловозів та в електрифікації якомога більшої кількості доріг. До кінця року пропорція у використанні електро- та тепловозів має становити 85:15. "Тепловозники" вважають, що це малоймовірно, оскільки на рейках малої протяжності їхня техніка більш ефективна. Крім того, не слід забувати, що й ідея "загальної електрифікації" вимагає значних капіталовкладень. На думку керівництва "Укрзалізниці" питання енергозабезпеченя можна було б вирішити за рахунок погашення заборгованості залізницям. У цьому випадку паровози зайняли б своє місце у відстійниках, або ж, за вже існуючими задумками, могли б возити туристів.