Є таке соковите слово — «карамболь». І фрукт, і більярдна гра, і танець. А з 31 червня — ще й назва прем’єрного серіалу в ефірі «1+1» з Дмитром Мар’яновим, Дмитром Дюжевим і чарівною Оленою Ксенофонтовою. У житті актриса часто працює паралельно над двома, трьома, а то й чотирма проектами. Тепер вона паралельно з’явиться й у ефірі — у двох серіалах каналу «Дочки-матері» та «Карамболь». Хоч і там, і там її героїні — успішні керівники піар- агентств, дружини закоханих в них чоловіків і жінки з таємним минулим, однак більше спільного в історіях «матері» Ірини Ярської та Наталії Силантьєвої немає.
Минуле Наталії, яке вона намагається викреслити зі своєї пам’яті, — це чоловік, який виявився «перевертнем у погонах» і кілером злочинного угруповання в лавах органів. Розірвавши всі зв’язки зі своєю групою, Шторм сховався за кордоном під чужим ім’ям. Але керівництво ФСБ збирається відшукати й знищити всіх своїх колишніх співробітників. Генерал Слуцький, отримавши відповідне завдання, вирішує вийти на Шторма через його знайомих і зближується з його колишньою дружиною Наталкою. Зближується настільки, що героїня Олени Ксенофонтової опиняється між своїм нинішнім чоловіком-олігархом і ФСБ-шником, між Дмитром Мар’яновим і Дмитром Дюжевим. Ось тут і починається справжній карамболь, коли неможливо передбачити, якою траєкторією розвиватиметься історія, до якої залучені й людські стосунки, і спецслужби, й кілери, й дитбудинківський хлопчик Миколка, якого таємно готують для трансплантації органів…
Такий от химерний сюжет вигадав автор серіалу «Ніна. Розплата за любов» Ілля Авраменко. Творці перекладають для себе назву «Карамболь» як «подвійний удар» — коли доля кидає людину з боку в бік. «У серіалі є лінія про співробітників спецслужб, які протистоять рекетирській мафії, — розповідає режисер серіалу Володимир Дмитрiєвський. — Причому ця мафія поширилася саме в надрах самої спецслужби. Але це не основоположна історія. Головне — це любовний трикутник, що складається з генерала ФСБ у виконанні Дмитра Дюжева, підприємця Колесникова та його дружини Наталки».
Якщо з Дюжевим Олена Ксенофонтова зустрілася на знiмальному майданчику вперше, то з Дмитром Мар’яновим вона грала в чотирьох проектах. І, на думку актриси, це їм однозначно допомагало. Зйомки проходили в Москві, Підмосков’ї, Угличі й навіть на Кіпрі. До Углича з Оленою приїжджав її син — дворічний Тимофій. І навіть потрапив у кадр, де Наталя грає на вулиці з дітьми й до неї з гірки скочується хлопчик. Це й був Тимофій.
— Олено, й у «Карамболі», й у серіалі «Дочки-матері» — такі неймовірні історії. Гадаєте, глядач повірить?
— Авжеж! Таких історій скільки завгодно! Взагалі, життя набагато неймовірніше, ніж нам здається, й у ньому, навіть у моєму власному, траплялися часом просто фантастичні історії! Якщо спробувати викласти їх на папері, а тим паче показати в серіалі, читачі й глядачі сказали б, що я все вигадала, й такого в реальному житті взагалі не буває.
— Ви — знову власниця піар- агентства, багата жінка, дружина олігарха… А в житті ви прагнете виглядати шикарно?
— Звісно, мені, як і будь-якій жінці, хочеться виглядати ефектно. Але я не дуже люблю робити великі зусилля в цьому напрямку. Наприклад, мені подобаються дещо дивні в’язані речі, а от натуральні хутра, одяг зi шкіри я принципово не ношу. З дитинства не розуміла, як це: з болонки здерти шкіру, значить, жорстоко, а з єнота — можна. І від запаху шкіри в мене голова починає боліти. Лише на вимогу лікарів почала носити шкіряне взуття в холодну пору року. Добре, що зараз з’явилися дизайнерські речі зі штучного хутра. Дуже гарні. Хоч і не дуже теплі.
— Приносите красі якісь жертви — медичні, матеріальні, тренажерні?
— Пластичні операції поки не робила, і над фігурою не працюю. Мені пощастило — я худа. Але на косметику йде багато: адже за день мені декілька разів наносять на обличчя грим, підправляють його, пензликами розгладжують… От і доводитися потім «умаслювати» свою шкіру на обличчі масками, кремами, сироватками.